Triumfální návrat Irmy Fawllerové

 Nedávno jsem se tak bokem zmínila, že jsem zase začala číst svoje knížky o WW2. Nějak se stalo, že jsem do toho zas zapadla až po uši (a úplně nespěchám s vyhrabáním se ven)... a začala jsem procházet i všechno to, co jsem posepisovala tehdy zhruba v šestnácti, kdy jsem se o tohle období začala zajímat poprvé. 

Mám dojem, že to vyjde zhruba nastejno jako dostat drátem do oka... eh... 

Zvýšenou pozornost jsem díky tomu začala opět věnovat mé kdysi tak drahé Irmě a jejímu příběhu. Začala jsem upravovat její timeline, přidávat více či méně důležité detaily... A už toho mám zase plnou hlavu. 

A vůbec mi to nevadí. 

Tady je první dávka: 

Portrét

Chtěla jsem zase pro jednou nakreslit něco, co by vypadalo relativně reprezentativně, ale asi nikoho nepřekvapí, že snaha se trošku minula účinkem :D S portréty prostě moc kamarádi nejsme.

*

Karlskirche, Wien

L.p. 1928 - Irmina matka má v plánu vyjet si s dcerou na týden do Vídně. Irma se rychle chopí příležitosti a přemluví matku, aby s sebou vzaly i Isaaca. Inu, paní Fawllerová proti tomu koneckonců nic nemá.

In universo: fotila to její máma. Pro Irmu se tenhle snímek v budoucnu stal vzpomínkou na dobu, kdy všechno bývalo tak nějak... lepší. Od jisté události v lednu '42 obzvlášť.

Trochu jsem poškádlila filtr ve snaze navodit pocit, že jde o starou fotografii:

*

Čerstvých dvacet

Tohoto roku si Irma našla velice dobrou brigádu v jednom hotýlku na Syltu - především kvůli tomu, aby nemusela zase trávit s rodiči (a jejich... přáteli...) jako vždycky dva týdny v Berchtesgadenu. Nakonec se z toho vyvinula celkem stabilní práce na letní měsíce následujících čtyř let.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14