Korálky - nové projekty, pt. 8

 Čerstvě odstátnicováno, ačkoli mě ještě v lednu čeká obhajoba (když se mi do té doby podaří nějakým zázrakem vykouzlit hotovou bakalářku), můžu se tedy věnovat tomu, co mě i baví. 

Docela mi začalo chybět kreslení - nebyla jsem schopná nakreslit vůbec nic minimálně čtyři měsíce, počínaje zhruba měsíc před prvním kolem státnic. Ne snad, že by nebylo co, naopak, nápadů mám sepsaných bokem celkem dost. Spíš není jak. Jinými slovy - prostě mi to nejde. Potřebuju se dostat zpátky do formy, i kdyby kvůli ničemu jinému než blížícímu se ne-úplně-přesně-Inktoberu :D

A tak poté, co mě před lety opustilo psaní a teď víceméně i kreslení, zbyly mi aspoň korálky. 

/43/ Růžové čtverečky


*

/44/ Perlové přívěsky

Většinou si tyhle stavebnice kupuju z toho důvodu, že se díky nim dostanu k typu korálků, kterým běžně nedisponuju (jako je tomu v případě tzv. ginka v rozích předchozího páru). Tentokrát tomu bylo trochu jinak - ukázalo se, že všechno potřebné vlastním, a tak jsem hned ten samý den ušila přívěsky dva. Na černo-červený mi materiál přišel, na modro-bílý jsem našla doma.


*

/45/ Ty, které se až moc zalíbily mámě

Jiný název by ani zdaleka nemohl vystihnout skutečnost v plném rozsahu. Jelikož se ráda pochlubím, když už něco ušiju, samozřejmě jsem šla své hotové dílo hned ukázat nejbližším obětem v dosahu - tj. rodičům. A to bylo prakticky naposled, co jsem tyhle náušnice měla v ruce. Mamka se na ně totiž jen podívala a už to bylo: "Tak, a tyhle jsou moje!"

Ještě se mi povedlo je na malou chvilku "šlohnout" na focení, ale jinak to byl konec :D Sice jsem ještě našila z domácích zásob několik náhradních párů, ale originál je originál.



*

/46/ "Fuchsie"


*

/47/ Pracovní z Chrámu zkázy

To nic, to je jen pokus o humor. Je to jen narážka na fakt, že jsem půlku rozdělala při sledování druhého dílu Indiany Jonese (wtf, skloňuje se to vůbec takhle?) & tu druhou dokončila následně při takové poněkud mrtvé úterní směně na zámku... 


*

/48/ Vínové

Asi nejtěžší náušnice (co se váhy týče), které jsem kdy vyrobila. Navíc se u nich rozmohl takový nešvar: naprosto náhodně se při nošení otáčí rubem dopředu. Jasně, mají zezadu vyšitou dekorativní síťku, ale i tak...!





Zdroje (protože zas ani jedno není z mé hlavy):
#43, 44 a 48 - návod Šárky Dvořákové
#45 a 46 - příloha z časopisu Korálki
#47 - starší číslo Korálků

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14