Černé kocór

 Jelikož se z narozeninových FIMOvých zvířátek pro mamku stává pomalu tradice, nemohla jsem se na to vykašlat ani loni. 

Chtěla jsem jít opět do tvorby slepic, dokonce mi to už bylo i nenápadně... ehm, "NENÁPADNĚ"... navrhováno i ze strany obdarované. Ještě ve chvíli, kdy jsem vybalovala nástroje, jsem si myslela, že i tentokrát přibude do sbírky další kvočna. Ale, na tu nejposlednější chvíli, přišla zásadní změna v plánech.

Asi to nevíte, pokud jsem se tady tedy už dřív neprokecla, ale máme od léte dvě nové kočky. Tedy, kocoura a kočku. A právě on, Bezzubka/Čert/Zmetku Pekelná/Stín Ve Tvaru Kočky/Zhmotněná tma je máminým VELKÝM milášškem. Prakticky by jí vlezl i na hlavu.

Tohle je miláššek osobně. Foto, ač nepříliš kvalitní, tento jeho status dokonale dokládá:


Ano, mezi těma ušima se prohání jen horký vzduch. 

A zde už je jeho pekelné zmetkovstvo v celé své polymerové kráse:



Ještě pro doplnění - současná podoba máminy sbírky vypadá takto:


Komentáře

  1. Postavička kočky je roztomilá :-) Černou kočku doma ještě nemám, myslím, že bych měla doplnit :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pro srovnání: 2013 vs 2023

Co? Sklo.

Korálky - nové projekty, pt. 14