Korálky - karanténní speciál, pt. 1

Ale ale, co to tady je... že by aktivita?

Mám dojem, že nestíhám vůbec, ale vůbec nic. Natož pak to, co bych chtěla a na co mám teoreticky dost času. Vůbec nemluvě o té debilní vysoké. Nejsem akademik, já ty srágory píšu jen proto, že za to dostanu kredity a deadline mi drží kudlu pod krkem, rozhodně mě to nenaplňuje touhou po poznání, to fakt ne. Mám chuť si v deset večer zařvat z okna: "Barokáři všech zemí, vyližte si P*DEL!"

Nestíhám odepisovat na dopisy (obnovila jsem si členství u International Pen Friends, možná tu o tom v budoucnu taky něco pořádně utrousím), nestíhám psát sem (jak jste ostatně viděli... tedy NEviděli v dubnu), nestíhám ani to, co stíhat nemusím.

Až na korálky. Korálky jsou útěk před realitou.

Abyste věděli, dala jsem se znova a pořádně do výroby domácích šperků. Ale posunula jsem to na úplně jiný level než doteď. Vyhrabala jsem časopisy s návody, na které jsem dřív neměla z nějakého nepochopitelného důvodu odvahu, a rozjela se. Jakmile tenhle blázinec skončí, vylezu ověšená jako vánoční stromeček, to se spolehněte.

Tak pojďme na to...


/1/ Modrý náhrdelník

*
/2/ Krajkový "goth" náramek

*
/3/ Jemnější, nenápadnější náhrdelník


*
/4 + 5/ Experimenty

*
/6/ Náušnice "Rainbow Cake"
Jo, tak tohle bylo docela peklíčko. Ne že by mi to s Fimem nějak extra nešlo... Jenže mi na to chyběly snad veškeré nástroje, a tak bych řekla, že od polymerových hmot si dám na nějakou chvíli pauzu. Minimálně než seženu strojek na nudle.








K výrobě všech projektů bylo využito návodů z různých ročníků časopisu Korálki.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14