Fanart formou propiskové skici

Moc taky svoji oblibu všemožných animovaných filmů a seriálů neprojevuji, že? Tak minimálně dneska to lehce napravím.

Loni (teda myslím, že to bylo loni) v létě jsem objevila seriál Avatar: The Last Airbender. Já vím, strašně brzo, zvlášť když letos to bylo... kolik... patnáct let od premiéry. Ale to je věc známá, že dobré věci nacházím pozdě. Vemte si třeba, kdy jsem přišla na Gothic - čtrnáct let od vydání.

Celkem dost mě to chytlo, překvapivě. A jelikož jsem se zas jednou potřebovala při přednáškách něčím zaměstnat, abych vůbec dávala pozor, bylo celkem jasné, co to bude.

/1/ Mai


*
/2/ Ty Lee

*
/3/ Azula

*
/4/ Suki

*
/5/ Yue

*
/6/ Toph

*
/7/ Katara


Tak, holky bychom měli. Kdo ví, někdy příště třeba udělám i kluky. A pak bych se mohla vrhnout s kreslením i na Legend of Korra. Anebo záporáky, jak v jednom, tak v druhém. A... a... a zatím asi dobrý.

U všech kreseb byly jako reference použity screenshoty ze seriálu.

Komentáře

  1. Vidím Mai a automaticky klikám na „DALŠÍ INFORMACE“. Já se k ATLA dostal někdy v roce 2012, ale celý jsem ten seriál viděl až někdy teď v dubnu. Na druhou stranu, fandom momentálně zažívá menší renesanci, takže i když pozdě, pořád je skvělá doba na to se přidat.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14