JÁ ŽIJU!!!

I když má motivace a chuť do čehokoli asi v tom vedru zdechla.

No jo, už to tady pořádně zanedbávám. Půjdu si jednu vlepit, třeba to pomůže.

Ale co si budem... Loni na podzim jsem si založila účet na Tumblru a od té doby to tady lehce stagnuje. Ono není divu, proti tomuhle to má dost výhod. Třeba značně jednodušší vkládání obrázků/videí. Taky s feedbackem to funguje jinak, lépe a rychleji. A nutí mě víc používat angličtinu, na kterou jsem předtím tak cca dva roky nesáhla.

A já poslední dobou na to vypisování se v češtině moc nemám inspiraci. Nemám děti, moje kočky zas tak zajímavý nejsou & s "módním blogováním" mi jděte k šípku... ačkoli... Jednorázově bych dost možná něco splichtila, mám teď ve vlastnictví přehršel šatů po babičce, tak možná...

Hele, zlepším se. I když to slibuju pořád, teď s tím zkusím i něco dělat. Prostě kromě Tumblru se budu snažit přidávat ty věci i sem, nejlépe včas. OK? Pro dnešek končím, tohle byl jen takový provizorní bullshit, že jsem na to tady nezapomněla.

A tu máme zvířátko na konec:

*


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14