Pozor, je to nahatý!

Ne, vážně! Nevěříte?


To jsem měla v listopadu takovou slabou chvilku, kdy jsem kreslila nahý chlapy, zvlášť elfy - protože to jsme s Marikou už drahně let měly takovej blbej vtípek při textování (místo "Dobrou noc" jsme měly následující výměnu: "NAHEJ ELF!" "A teď mám jako usnout jak přesně?!")

Takže jsem se do toho dala. Pěkně jsem si sehnala referenční fotky a hurá do kreslení.

No tak. Jsem celkem fyzicky neschopná nakreslit nahého muže od pasu dolů. Kdo čekal, že to bude pokračovat? :D

A jako malý bonus, protože je to svým způsobem nahatý taky - spárovala jsem Alici (moje OC, Voldyho dvojče) s chudákem Marigoldem :D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14