Scene zajda

Zvláštní probuzení z kreslicího "zimního spánku", pravda...

O víkendu jsem si vzpomněla, že mám někde na stole grafický tablet a na flashce GIMP, a tak jsem se nakopla, že bych se s tím mohla taky konečně naučit zacházet. Teda jo, už kdysi jsem s tím chvíli dělala, ale s každým zvlášť - třeba v GIMPu jsem jen chvíli ve druháku na střední upravovala fotky. Ale za zkoušku nic nedám, řekla jsem si, a tak jsem k tomu sedla.

Tohle není prvotina, i když bych ji za to mohla vydávat. Předchází tomu několik neuložených obrázků, na kterých jsem se seznamovala s médiem + jeden random chudák chibík. Pak mě napadlo, že s králíky jde všechno líp... a už to nebudu zdržovat, dopadlo to takhle:


Kdy jsem se v průběhu kreslení rozhodla pro scene, to fakt nevím, protože je to pro mě tak trochu velká neznámá. Po prohlédnutí několika referenčních fotek mám nicméně pořád dojem, že tenhle styl rozhodně musel vzniknout tehdy, když se mýval spustil s Hello Kitty a na výsledného kříženečka se pozvracela duha... :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14