I Literární pirát se čas od času utne

Opět jsem propadla částečné reorganizaci vlastních stránek (že by si reorganizovala pokoj, to nehrozí... Pst!) a vznikla z toho nová rubrika. Posbírala jsem po blogu všechny ty dialogické a všelijak jinak různě šílené články a nasypala to do jednoho pytle, což jsem měla udělat už dávno. Minimálně na Wattpadu* jsem to tak udělala.


Zalíbilo se mi říkat si Literární pirát už před nějakou dobou, není to zrovna novinka. A sama si za to rozhodně nemůžu, podporujeme se v tom navzájem s Marikou - zvlášť když chatujeme a vpisujeme do svých zpráv repliky našich fiktivních "spolubydlících".

Literárního piráta můžu nejlépe přiblížit pomocí popisu, jehož jsem užila již na řečeném Wattpadu: "Nikdo neví, ze kterého okruhu pekla se zde objevila. Navenek běžná mladá dívka, možná jen se zvláštní úchylkou na knihy, filmy a seriály.
Jakmile si však oblíbí nové dílo, stává se z ní děsivý uzurpátor, mezidimenzionální poutník s poněkud pirátskými sklony. A co je její kořistí?
Přitažliví fiktivní muži!
Zemřou-li ve svém původním díle, setkají se s osudem horším než věčná muka. Jsou donuceni ke...
SPOLUBYDLENÍ!"

Takovýhle pirát je zkrátka bytost téměř všemocná. Téměř. Mnohdy totiž narazí na takový objekt zájmu, který je dokonale chráněn od veškerých pokusů o přivlastnění. A to tím, že jest ženat. Viděli jste už Coco? :D


* - jsem tam pod jménem VeraSimik, jestli chcete.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14