Daenerys Targaryen

Dneska to vezmu zkrátka - konečně jsem se letos v září po cca třech letech dohnala k tomu, abych se znovu podívala na Game of Thrones. Pravda, ne celou, jen asi zhruba po konec čtvrté série, pak už se to začíná zvrhávat takovým způsobem, že jsem nad některými dějovými "zvraty" jen kroutila hlavou s myšlenkou, že to přece nemysleli tvůrci vážně.

A tak mě jednou při sledování napadlo, že jsem vlastně nikdy pořádně nenakreslila Daenerys, postavu, kterou dokonce cosplayuji. Vždycky jsem si ji jen někde skicnula, tudíž bylo jedině na čase, abych ji taky ztvárnila po svém.

Nakonec z toho vylezl jakýsi... hybrid mezi knižní a seriálovou verzí - viz například oči a šaty. A napadá mě jedna věc: taky vám přijde tak trochu disneyovská? :D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14