Gothic - část 3.

A po více než roce - BUM! Jsou tu zpět Králíci prznící jednu vážně dobrou RPG :D

Spíš než o nulovou produktivitu tady jde o to, že jsem se provinila tím, co je mi přirozené - mám ve všech věcech takový pracovní pořádek, že jsem tentokrát nebyla schopná to všechno najít a zkompletovat :D

Ach, kde jsou ty časy, kdy jsem mívala do úvodu bezvadnou "kecavou"... :D

Hledání ohniskových krystalů #1 aka Pokračování "kolíkové debaty"


*
Hledání ohniskových krystalů #2
Ten mrňavý potfor na zemi je kouzlem zmenšený troll - je to totiž asi jediný způsob, jak ho v téhle fázi hry porazit (pro hráče) poměrně bezbolestně. A když se k tomu zmenšování člověk postaví kreativně...


*
Hledání ohniskových krystalů #3

*
Hledání ohniskových krystalů #4
Magie jako taková a telekineze jsou hrozně přeceňované pojmy. Pakliže se předmět nachází na nedostupném místě a okolo se poflakují zjevně nezaměstnané harpyje...

*
Rychlý přesun na strategicky výhodnější pozice aneb Vyhnáni z tábora

*
Kariérní postup
Když hrajete za Starý tábor a vyženou vás (viz výš), můžete utéct buď k Sektě (což jsem osobně nikdy neudělala) nebo do Nového tábora. Tak či tak, přijmou vás dočasně v obou.

*
"Jak na kamenného golema? Umlátit těžkým předmětem!"
I když si dovolím poznamenat, že takhle to asi autor návodu nemyslel...

*
Nekromantova knihovna

*
Jak se dají vysvětlit nepříjemné bugy?
Například útočí-li váš spolubojovník na vás místo na nepřátele...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14