Blog ve věku školáka

A už je to tu zas.
Totiž... bylo, ale já mám na to slavné datum 29.12.2016 prostě asi nějakou smůlu. Zase se mi poněkud nedostávalo prostoru a času - zalezly jsme s Marikou na Assassin's Creed a v tu chvíli mi byl nějaký internet úplně někde :D

Tak tomuhle holomkovi už je 6 let. Slovy ŠEST. Teoreticky bych mu už mohla nasadit na záda batoh a poslat ho do první třídy, ať se zabaví sám :D

Tohleto bude dlouhé...

Ten šestý rok tu uběhl následovně:
  • KONEČNĚ (!!!) jsem dovydávala NSP (a jelikož jsem pravděpodobně neměla roupama co dělat, začala jsem to dávat na Wattpad... oj...)
  • Taky jsem se zbavila odpovědnosti za přidávání Menšího výletu 2. Myslím, že si můžete na čas oddychnout, trojka je v nedohlednu :D
  • O něco víc jsem cestovala s TARDIS (a zbylými členy), tudíž se o něco rozrostla naše možná ne tolik známá rubrika TARDIS na výletě.
  • Dala jsem průchod svojí "úchylce" a začala víc obrážet hřbitovy - jak lze poznat na stavu rubriky o nich. Říkejte mi Krchomila, hehe...
  • Vůbec jsem tak nějak hodně fotila. Viz série "Jeruzalém na Labi a okolí"
To by byly tak ty nejdůležitější věci, o nichž je záhodno se zmínit. Dokonce jsem snad ani neobdržela tradiční hejtovací blábol někoho, kdo si vylévá svoji uraženou dušičku tady u mě. Divný... No, snad to nepřivolám, i když je to dobrý na můj nizoučkej tlak :D :D

Ale ten rok jsem neprožila jen na internetu. Tak například jsem:
  • vyhrála okresní kolo olympiády z češtiny (a v krajském kole skončila kvůli fonetice devátá, ale pššt!)
  • obrážela divadla a viděla jsem - Úplné zatmění (Matouš Ruml u mne již nikdy Lexou, nýbrž Verlainem!), La Traviata, Hostina dravců, Sluha dvou pánů (ne s Donutilem), Minus 2, Rozmarné léto (i přes Potměšilův herecký um mě na to už nikdo nedostane), Želary, The English History (představení pro školy), 1984 a (Stra)Konický dudák (tradiční ochotničina ve vedlejší vesnici na Silvestra)
  • dovedla svůj cosplay Daenerys do zdárného konce a vyvětrala ho na dvou akcích (aka sraz skupiny z FB a focení na tablo)
  • mnohem víc navštěvovala kina, mým cílem se staly filmy jako Lída Baarová (-), Warcraft (+), Anthropoid (-), Fantastická zvířata (+), Anděl Páně 2 (+) nebo Assassin's Creed (nemůžu se pořád rozhodnout, jestli se mi to víc líbilo nebo nelíbilo)
  • strávila absolutně bombastický týden na GoT táboře, a když si na to kdykoliv vzpomenu, tři dny chodím spát až okolo druhé/třetí ráno
  • konečně viděla kostnici v Sedlci, vilu Tugendhat zevnitř a rovněž zevnitř i Národní divadlo
  • byla poprvé na WhoConu v Brně :D
  • zažila koncert skupiny Tři sestry
  • a téměř na úplném konci roku jsem si byla zastřílet na střelnici ve Vrahovicích (úplně se nabízí z toho udělat černý humor)
Rozhodně si nemůžu stěžovat na nedostatek zábavy :D

Ale abych tu taky jen neřečnila. Už od října jsem si syslila jistý obrazový materiál, který vám tu předkládám teď, k tomuto opožděnému výročí :D

KRÁLIČÍ SPECIÁL!

*
Doufám, že aspoň někdo poznáváte hrdiny série Jazz Jackrabbit :D

*
V Gothicu se pojmem ohnisko chápe pět modrých krystalů, a ta fyzikální zmínka se tak pěkně nabídla :D

***
Tak ať spolu přežijeme další rok :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14