Vědmi hejtuje, protože nemá do čeho bodnout

Mám strašnou chuť na hejt. Rozhodně nemám v plánu dělat tohle pravidelně, ale dneska chci trochu upustit páru. Berte to s nadsázkou a nebuďte uražení, jde o můj názor. Ten se s tím vaším může úplně klidně rozcházet nebo rovnou míjet obloukem.

O co mi jde?


Včera jsem viděla jeden z novějších dílu The Big Bang Theory. A to je právě ono. Začala jsem se na tenhle seriál koukat, když ho u nás začali vysílat (i když to bych možná kecala) (z nějakýho důvodu preferuju sledovat seriály v TV než na netu). Tehdy mě to ještě relativně bavilo - parta chytrejch, ale zoufalejch geeků bez sebemenší šance na to, že by se s někým vyspali, a zaměřujou se teda na jiný a zajímavější věci? Jo, to je celkem sranda.

Ale poslední dobou se mi zdá, že se z toho stali další Přátelé, případně HIMYM.

Brýlatej divnej má holku (manželku?) (no dobře, Leonardovi jsem to asi jedinýmu celkem přála). Se kterou se ale podle toho, co si pamatuju, co chvíle rozcházeli a dávali dohromady.

Na n-tou zoufalej, v praxi nepoužitelnej neschopnej vůl má ženu a podle toho, co jsem viděla včera, i dítě.

Ten #@&}Đ!, kterýho by asi každej soudnej člověk nejspíš zaživa rozsekal a kousky zakopal každej v jiným lese, má holku.

Přihřátej nekňuba, kterej neuměl mluvit s osobami ženskýho pohlaví, ale magicky tuhle schopnost získal, má podle všeho holku taky. Několikátou.

Vědecký a geek fórky, jak to tak vypadá, ustoupily spíše do pozadí. Místo toho se začaly jako ve dvou předchozích jmenovaných řešit vztahy, vztahy a zase vztahy. Navíc se mi zdá, že už se to celý akorát uměle natahuje. Mít to o takový tři/čtyři série míň, řekla bych, že se nic nestane.

Končím. Když jsem začala tenhle výplod psát, měla jsem jedu, že bych mohla hadům rozdávat, ale nějak mě to přešlo. Možná to zde nechám pár dní viset a pak to smažu, potřebovala jsem se hlavně trochu vypsat. A aby tu nebylo tak hloupý prázdno, než se dokopu k pořádnýmu článku.

Budou to hřbitovy.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14