Kroměříž, 27.5.2016

Tak jsem v pátek opět páchala výlet.

Se třídou jsme jeli do Kroměříže, ne však na psychinu, ale do zámku, Podzámecké a Květné zahrady. Nemohla jsem odolat a opět jsem s sebou vzala Bandu - i když, nebyla jsem jediná, kdo si s sebou bral z nevysvětlitelných důvodů zvláštní věci. Spolužák například s sebou bůhvíproč jen tak táhl v kufříku saxofon (ne že by to bylo úplně od věci, v zámku pak v Sněmovním sále dělal hudební doprovod jiné spolužačce, která se rozhodla otestovat údajně skvělou akustiku italskou operní árií) a v Květné zahradě na něj pak celou dobu hrál zalezlý někde v koutku, kudy sice lidi moc nechodili, ale bylo to slyšet úplně všude.

Hodně jsem fotila, bohužel slunko svítilo takovou intenzitou, že jsem nakonec fotila vlastně naslepo. A až doma jsem zjistila, jak moc se který snímek povedl a co že jsem vůbec zabírala... Ach jo...



*

*

*

*

*

*

*

***
Jsem to ale dneska výřečná, co? Slova mě poslední dobou míjí obloukem. Snažím se je chytat a ona mi kloužou mezi prsty. Stojí to za prd. Chci psát...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14