Už 5 let...

... si s blogem uzurpujeme kousek internetu. A jaksi nám to vlastně vůbec nevadí.

Teda, ono to pět let bylo vlastně už v úterý (29.12.2015), to jsem ale nebyla doma...a když už jsem přála přes internet, tak reálně existující osobě (že jo, mami?).
Ale stejně se tomu nemůžu vyhnout. Moje blogové dítě se dožilo PĚTI let. Já tomu nevěřím :D

Pojďme si ten pátý rok nějak dát dohromady, sama jsem skoro zapomněla, co všechno se stalo.

Začali jsme krásně - zase jsem někoho podráždila tím, že mě zajímá široce oblíbené téma druhé světové války a že - ó hrůza! - o tom píšu. Na to nemůžu prostě už říct nic jiného, než že nikomu nekážu, že musí číst VŠECHNY moje články. Když se ti to nelíbí, zavři okno. Ehm... tak dál - zase jsem slíbila, že dokončím NSP. A víte co? SPLNILA JSEM TO! Spáchala jsem s Marikou další extrémní absurditu - napsaly jsme Menší výlet 2 (který už bych sem mohla konečně dopřidávat) (dopřidávat... najednou jsem si jistá, že to slovo ani neexistuje...). Dělala jsem na Pohádkovém lese Vílu Amálku (a vůbec nevím, proč od toho neexistuje fotodokumentace). Už podruhé jsem byla v Auschwitzu. Viděla jsem naživo Fantoma Opery(!!). Zjistila jsem, že už nikdy nepůjdu na brigádu do hospody, kde jsem si uhnala vážné zhnusení vůči Kofole a stížnosti "Proč tady nemám ještě ten smažák s hranolkama?" (Protože v kuchyni je JEN JEDNA FRITÉZA, SAKRA UŽ!) Military Fest. Hrady.cz. Odstartovala jsem existenci rubriky na fotky ze hřbitovů. A kromě toho jednoho jsem jinde s foťákem nebyla, ehehm... Začala jsem hrát Gothic :3

A, jak už jsem zmínila na začátku, dopsala jsem NSP. Takže v příštích několika dnech můžete očekávat přidání těch několika maličko posledních částí a...budu muset asi začít psát něco dalšího, že? :D

Tentokrát jsem bohužel žádnou speciální povídku nebo kresbu čistě k účelu narozenin nevyrobila. Ale mám na sladě ještě nezveřejněnou slohovku, která se jako povídka tváří, tak pokud byste měli zájem, mohu vám ji sem přepsat.

Ale vlastně... když už je dneska Silvestr... jeden speciální tady mám :D
I když je to jen skromné PéeFko :D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14