Gothic

Hellou!
Všichni se jistě shodneme na tom, že by bylo vhodné nějak omluvit mou dlouhodobou nepřítomnost, mám pravdu? Nebudu si tady vymýšlet nějaké dlouhatánské a křečovité výmluvy. Zkrátka a jednoduše:
Prokrastinovala jsem.
A jak!
Bude to minimálně měsíc, co jsem se sblížila s herní trilogií Gothic. Ómůjbože, to je něco tak neskutečně GENIÁLNÍHO!! Moje večery se poslední dobou nesly v duchu "Šmarjápannokurnikšopapes, ještě dodělám tenhle quest a půjdu spat! Slibuju!" Ha! To kdyby ještě! Musel mě od toho vyhánět až táta, když šel okolo půlnoci do postele :D

A jak nekonečně dlouho mi trvalo s mým minimálním pudem sebezáchovy dohrát jak první, tak druhý díl! "Bezejmenný" mi za tu dobu silně přirostl k srdci - nebudu se tajit tím, že v době, kdy mi z toho hrabalo nejvíc, jse si s tou postavou během hraní i povídala :D

A znáte to. Když na něco intenzivně myslíte (viz moje plánování), že se vám to začne promítat do snů. Nebudu počítat, kolikrát jsem od té doby v noci pobíhala po Kolonii a/nebo pokuřovala trávu z bažin v družném rozhovoru s některou z dalších postav.

No a potom se mi zdálo něco, co něco odstartovalo.


Když jsem nedávno dohrála první díl, vylezlo z toho tohle - nějakou random náhodou jsem se ocitla v Kolonii ve svém cosplayi Daenerys a v táboře Sekty jsem se potkala s Lesterem, kterého jsem se pořád ptala na nějaké pitomé otázky. Pak jsem si od něj půjčila nějaký obnos rudy, ale už jsem to nemohla vrátit, takže mi řekl, že mi dluh odpustí v případě, že donesu nějakému týpkovi v táboře balík trávy :D
Oběhala jsem tábor asi čtyřikrát, než mi konečně došlo, že si ze mě dělá p... srandu a že nikdo takový tam nebydlí :D A když jsem byla konečně na cestě, že tomu šmejdovi přismahnu fireballem sukýnku, mamka mě vzbudila.

A tehdy mě to nakoplo k odstartování další série "Králíků" :D
Tenhle obrázek byl ještě s Andym (nebo spíš jeho vlasy), no nicméně ty další už fungují s "Bezejmenným" jako společníkem :D

*
Odplata za tu trávu

*
Nejlepší zdroj energie v celé Kolonii

*
Nejlepší a nejnenápadnější čórka :D

*
Ve dvou se to lépe táhne... a krade :D

*
Vlastně... beru zpět

*
Mud (tu chybu jsem udělala jen jednou. Never more)

*
Jeden padesátiprocentní :D

*
"Chceš se přidat do Bratrstva? Uspi někoho!"

*
"Jako vážně?"


Všechno, co tu vidíte, je výplod práce uplynulých dvou týdnů. Ještě jsem v životě zatím neměla takovou inspiraci :D

Příště bychom se mohli vidět u pokračování NSP (které se blíží zdárně ke konci), případně bych mohla dojet Menší výlet 2 (ať už tím nemusím víc trpět). Které ze zmíněných byste zde viděli radši?

Taky bych se mohla pokusit najet na víceméně pravidelný rytmus vkládání nových článků. Uvidíme, co přijde...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14