Karlov, 8. - 11.10.2015

Hellou!
S týdenním zpožděním jsem se dostala k tomu, abych spáchala článek na události víkendu minulého, kdy jsem ve čtvrtek odpoledne vyrazila s mamkou na její třídní sraz do Jeseníků. Tohle bývají dost fajn akce, kdy se přes den pořádně proleze okolí místa konání, takže jsem samozřejmě nezapomněla přibalit TARDIS :D

Podle fotek chaty jsem už čekala něco velkého, ale že až tak?! Dvě patra, obří bazén se slanou vodou, protiproudem a vyhříváním, doslova metr od chaty vířivka, sauna a kdoví, co ještě. Víkend za všechny prachy! (a hned v pondělí písemka na antickou filozofii a biologii, nechci vidět, jak to dopadlo, když jsem se přece TAK MOC učila, eheh...)

Modrobudku jsem začala fotit až v pátek, ve čtvrtek jsme dojeli okolo páté/šesté a hádejte, co byla první věc, kterou jsem udělala - pomalu jsem se nezdržovala ani s vybalením a už jsem ležela naložená v bazéně. Studijní víkend jak pojď na mě z boku :D

Dál už to ale taková flákačka nebyla, ačkoli úvod do druhého (a třetího a čtvrtého) dne zase obstaral bazének.

/1/ Karlov - Malá Morávka - Karlov
Tady jsem se zaměřovala hlavně na detail, krajina byla v podstatě pořád stejná: les-les-stromy-stromy-cyklostezka-sjezdovka. Ne že by nebylo na co se koukat, však on ten podzim už byl v barvách poznat, jenže ve výsledku to na fotkách vypadalo, jako bych vylezla jen na kopec za domem.


*

*
*inteligentní název* Houbičkááá :D

No dobrá, ne jedna...
*

*
Zneužití se nevyhnuly ani některé technické skvosty, jako byla třeba tahle papírna z turbíny... ergh! turbína z papíry (!) :D

*
Muchomůrky za chatou. Celou houbařskou sezónu nemůžu najít nic jiného, než tohle a tamty podivné podezřelé žluté potvory? No tak to pěkně dík -_- :D

*
/2/ Karlov - Karlova Studánka - Bílá Opava - Praděd - Karlova Studánka - Karlov
O poznání náročnější část víkendu, i když jsme do KS dojeli auty. Došlo totiž na nápad, že bychom si mohli projít údolí Bílé Opavy, což už samo o sobě je záhul na fyzičku (pokud tedy nejdete po modré, ale po žluté) - lezení přes padlé stromy, žebříky, asi miliarda mostů... Ale jinak je to tam vážně krása, zvlášť teď na podzim. A když do toho navíc ještě svítí slunce...

*
Opět "budka detailní" :D

*
Tohle byla ta lehčí část cesty, jak vidíte za TARDIS

*
S tímhle jsem se fakt neskládala, to by ještě scházelo. Stačilo, že jsem zdržovala s vypůjčeným foťákem...

*
Nakonec, když jsme to prošli a na chatě Barborka si dali zaslouženou odměnu (zelná polívka s rohlíkem) (nejlepší na tom byl ten rohlík), přišlo na další inteligentní nápad, a sice že "nahoru na Praděd už je to jen kousek, to se dá". Což o to, on to v podstatě jen kousek fakt je, ale počasí se začalo šíleně rychle kazit. Ne že by snad začalo ještě pršet, ale byla zima jak na Sibiři a do toho ještě foukalo, což bylo fakt super v momentě, kdy jsme to dolů na Ovčárnu brali na koloběžce a kdy jsme tam čekali na autobus do Karlovy Studánky, kde jsme měli auta. Zpátky na chatě už ale čekala nahřátá vířivka a sauna, tak ta zima nakonec ani nevadila :D
Btw - toto byl pokus zaostřit zároveň na vysílač i TARDIS s foťákem v rozklepané vymrzlé ruce. A jak to dopadlo:

*
/3/ Karlova Studánka - Díra na Moravě
Den poslední. Rozlučka s bazénem, zabalení si, předání chaty a konečná část super víkendu - důkladně prolezená KS, od vodopádu až k nejvzdálenějším lázeňským domům.

*
Ah, neodpustila jsem si tuhle parodii Rapunzely :D

*
Vzadu je vidět kousek "Pitného pavilonu" s místní minerálkou. Jasně, chápu, že ta voda je léčivá a nikomu to neberu, ale strašně smrdí :D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14