LotR, FNaF, GoT a Poslední aristokratka

Hell-ou! (s důrazem na HELL)
Hned na začátek řečnická otázka - je něco špatně, když si i JÁ stěžuji na vedro? Určitě ano.
Ale teď k tomu, co jsem vlastně chtěla úplně původně.

Od pondělí jsem zde měla Mariku a musím říct, že to bylo opět nebetyčně kvalitní! :D Přes den jsme se schovávaly před vedrem a k večeru jsme se vydaly na bezcílnou toulku Dírou na Moravě, což mělo za následek zakotvení na schodech u kostela, následně i na hřbitově. S úderem osmé hodiny večerní jsme zalezly o patro výš ke mně do bytu a rozjařeně se chopily pytle s dřevěnými kostkami, protože jsme propadly jakémusi prapodivnému záchvatu nostalgie.

Kostičky nám vydržely i druhého dne, kdy jsme se rozhodly stvořit jisté "velkolepé scény" (*ehm* ironie *ehm*) ve spojení s Lord of the Rings tématikou. Takto to dopadlo:

Společenstvo Prstenu


Roklinka, řešení otázky likvidace Prstenu.
Figurka stojící na zemi vpravo má být Elrond, ta sedící na zemi před Prstenem zase Frodo. Zbytek Společenstva vesměs náhodný, snad pouze za zmínku stojí, že myš vzadu je Gimli a figurka na žluté kostce vlevo je náš ožralý Gandalf*
*
Dvě věže - Sauronovo oko

Tedy jeho velmi chudý příbuzný.
Po dostavění všech scén jsme si uvědomily, že jsme jaksi zapomněly na druhý díl, takže jsme... tohle... random přiřadily k již zmíněným Dvěma věžím.
Když jsem umisťovala "oko" na vrcholek "Barad-dûr", klepaly se mi ruce nervozitou, že to shodím a Marika mě zabije.
Neshodila, nezabila :D
*
Návrat krále

Korunovace Aragorna (ten na trůně), s Arwen po boku a Elrondem vedle trůnu. Dole je zbytek Společenstva**, vepředu stojí náš ožralý Gandalf.
Detail:

*
Dále jsme si pouštěly několik let's play videí Five Nights at Freddy's :D Ta hra se mi velmi zalíbila, rozhodně bych si ji ráda zahrála, ale zkuste po něčem takovém jít v noci v prázdném bytě na záchod! O_o :D
Večer po návratu z dalšího bezcílného bloumání a čtení na lavičce před školou jsme opět zasedly ke kostkám a stvořily zase jeden (mohu to tak nazvat?) fanart:

Vlevo - Bonnie the Bunny, Foxy the Pirate Fox
Uprostřed - noční hlídač (tedy v případě hry vy)
Vpravo - Freddy Fazbear, Chica the Chicken (tedy... to nejbližší, co se nám v té haldě figurek povedlo objevit)
*
Bližší pohled do kontrolní místnosti

Chtěly jsme to s Marikou mít propracované, což byla prácička přesně pro mě - detailistu :D (zde nám už bohužel odpadly cedulky "Door" a "Light" ze stěny u dveří...)
*
Dnes ráno mě trochu vytočila jistá věc, že jsem si čaj ve svém novém Targaryen hrnečku (:3) dochutila chilli. To není pití, to je jedovatý odpad! (tedy... pro většinu lidstva. Se mnou to nijak nehlo)

Ačkoli... aspoň to téměř doslova plní rodové heslo Targaryenů - Fire (chilli) and blood (červený čaj)
*
K tomu čtení před školou - od včerejška se u nás hřeje kniha Poslední aristokratka. Je napsaná neuvěřitelně čtivě a já byla Marikou požádána, ať jí udělám živě audioknihu.


Anotace - "František Antonín hrabě Kostka z Kostky je potomek šlechtického rodu, žijící v New Yorku. Po pádu komunistického režimu se s americkou manželkou Vivien a dcerou Marií (III.) vrací do Čech, aby převzal rodové sídlo. Kromě zámku "zdědí" hraběcí rodina i personál: zpátečnického kastelána (Josef), hypochondrického zahradníka ("pan Spock") a kuchařku, která si ráda cvakne a občas to přežene (paní Tichá).
Chudobný navrátilec, krkolomně navazující na slavný rodokmen, emigrantství, místní zemitost, zámek jako konkurenceschopná atrakce, kníže Schwarzenberg, zpěvačky Cher a Helenka Vondráčková, to jsou motivy, z nichž autor, profesí kastelán, upředl sérii panoptikálně komických situací. V deníku Marie III., posledního potomka rodu, nenajdete sex, násilí, vraždy ani hluboké myšlenky. Má jedinou ambici: pobavit čtenáře!"
*


+ ukázka:


Nemůžu jinak než rozhodně doporučit všem, kdo se rádi u knih zasmějí, je to hrozně fajn a pohodové čtení.
***
* - figurka stále padala (proto " náš ožralý Gandalf"), takže jsme k ní nakonec musely zespodu přilepit kousek oboustranné flastrpásky
** - víc figurek jsme nesehnaly :D
Omlouvám se za lehce nesouvislé psaní, ale mě už z těch veder asi brzo trefí!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14