TARDIS na výletě - Průchodnice, 12.4.2015

Hellou!
Po dlouhé době opět přistává v této zatím trochu chudší rubrice další článek!

Asi takhle - je jaro, tady u nás se začínají objevovat první nesmělé pokusy o květy (všechno tu je v přírodě trochu později než jinde), plevel leze na všechna možná a nemožná místa -> zápřah na zahradě. Pokud ovšem poděláme to nejdůležitější během týdne -> o víkendu možnost výletu. Už jsme to začali praktikovat :D

Říkala jsem si, že snad někdy TARDIS vezmu a vyfotím ji někde v Díře na Moravě, jak mám málo fotek a neberu s sebou foťák všude. A vidíte - nemusela jsem se k tomu zoufalému činu uchylovat :D

Přímo úměrně s postupem jara a oteplování by čistě teoreticky (a snad i prakticky) mohly přibývat další články s touto tématikou. No, snad se aspoň tento plán vydaří ( = její předchozí plán, tedy "sledovat nové díly Game of Thrones vždycky v pondělí a nemuset měsíc čekat na další" ztroskotal hned druhý den) Kuš, elf!
Tak se na to podíváme, ne?


1) Na louce

Jak vidíte, stromy tu ještě tak nějak postrádají listí... a bylo to vážně minulý víkend! :D
*
2) Jsem z toho na větvi... tak nějak...

*
3) Přistání v Neschůdném lese

Tohle je hlavně pro ty, kdo četli trilogii Inkoustový svět (Srdce & Krev & Smrt)
*
4) Se mnou :D

Aspoň můžete vidět její skutečnou velikost v poměru s člověkem :D
*
5) V mechu

Zase jedna fotka, kdy se aspoň mně zdá, že by v klidu mohla být skutečná... Co si o tom myslíte vy?
*
6) Mega prak, či co to je?

Samozřejmě, "skvělým" nápadům se ubránit nedokážu, a tak jsem tam potom vlezla taky :D
*
7) Dolů a ještě hlouběji!

*
8) Jsem z toho na větvi... tak trochu... a už podruhé! :D

*
9) Najdi budku

Taková...nenápadná hodně, že? :D
***
Druhá část fotek - TARDIS v detailu - by na sebe neměla nechat čekat dlouho! Allons-y! ;)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14