TARDIS na výletě - Javoříčko, 26.4.2015

Hellou!
Už rok přidávám fotky do rubriky "TARDIS na výletě" - první článek byl z cesty na pietní akci v Javoříčku (vypálení obce Němci 5.5.1945). Včera se na témže místě konalo výročí sedmdesáti let od této události. Bylo to hodně zajímavé. Dokonce jsem viděla pana premiéra Sobotku s lopatou! ( => vysazovaly se lípy na památku vypálených obcí. Třikrát hrábl a už se potil) :O :D
Letos to bylo bohužel bez prohlídky jeskyní v doprovodu fešných uniformovaných mladíků, ale i tak to bylo příjemné.

Tak to sjedeme, ne? :D


Odlétající TARDIS na cestě

Tohle byla tak krásně vymyšlená a nachystaná fotka... a pak se, mrcha jedna, pohne (-/_-) :D
Asi to ani za ty zasviněné kalhoty nestálo...
*
Kde se vzala, tu se vzala...na stromě?

Mám pocit, že čím jaro trvá déle, tím víc to budku táhne na stromy
*
Je libo žabičku?

Procházely jsme (já + mamka) okolo nějakého stavení, kdysi pravděpodobně mlýna, a mně spadla z klobouku vizitka jednoho houslaře, co u nás nedávno měl přednášku. Ohnu se pro ni, a co nevidím - na elektrickém ohradníku visí tato smažená žabka. Nejspíš to musela být už nějaká doba, když z ní prosvítají kosti, nicméně o to lepší biologický zážitek to byl - nedávno jsme dělali obojživelníky, tak proč nevyužít pomůcku přímo v terénu?
No, nicméně... nevím, jak moc dobře mě znáte, ale toto jste určitě čekat mohli:

*
V lese

*
Zde se můžete pokochat *doplňte podle vlastní fantazie* *třeba Vědminou rukou*

To rozmazané v pozadí :D už je Javoříčko
*
Má maličkost, překvapivě bez budky

Tedy...v podstatě...
*
Má maličkost 2, tentokráte ve zlatě

Mám zlatý déšť ráda. Je to pro mě symbol jara. A hlavně je to žlutý. Na tu barvu nedám dopustit :3
*
A tak tu spolu žijeme na hromádce...

*
Demonstrace slovního spojení "Já a pieta"

aplikovaná na model stavu obce před vypálením.
*
Přistání u jezírka
*
Demonstrace slovního spojení "Já a pieta" podruhé

Nevím, kolik by někteří lidé měli pro mé počínání pochopení, ovšem... dost mě to dráždilo, tak jsem podlehla :D
***
A bonus!

Zděšení v očích malého chlapce, na nějž bere jeho "hodná" babička kladivo, je snad víc než dost patrné :D

Jo, a takhle žhavo u nás bylo minulý týden:

Že by u nás úřadovala rudá kněžka Melisandre...?
(pohled z mého pokoje)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14