Knižní výzva na rok 2015

Hellou!

Jak prozrazuje nadpis (a ostatně i ten velký obrázek tady), rozhodla jsem se zapojit se do této výzvy, která má původ tady.
Mám si vybrat určitý počet knih, které bych za tento rok měla zvládnout přečíst.
Vybrala jsem si číslo 70.
Proč?
Jsem knihoholik až za roh. Čtu všechno, co má písmenka, i kdyby to měl být třeba vzorek na toaleťáku :D
Takže si poměrně věřím. Navíc už mám od začátku roku poměrně slušně naběhnuto, mám za sebou už pár knih.
Let's go!

/1/ Šťastný smolař
/2/ Příšerné příběhy strýce Montaguea
/3/ Příšerné příběhy z Černé lodi
/4/ Příšerné příběhy z temného tunelu
/5/ Hostina pro vrány
/6/ Hunger Games: Aréna smrti
/7/ Hunger Games: Vražedná pomsta
/8/ Hunger Games: Síla vzdoru
/9/ Krabice živých
/10/ Moje tajná válka s Hitlerem
/11/ Balady a romance
/12/ Morče ve skleníku
/13/ Byli jsme tři lékaři
/14/ Den Vosáka
/15/ Dívčí orchestr
/16/ Hladová přání
/17/ Jiskra života
/18/ Dva proti Říši
/19/ Lina Heydrich: Můj život s Reinhardem
/20/ Inkoustové srdce
/21/ Inkoustová krev
/22/ Inkoustová smrt
/23/ Čarodějovo doupě
/24/ Sestry Grimmovy
/25/ Robinsoni z And
/26/ Uprchlík na ptačím stromě
/27/ Očima au-pair
/28/ Jak se mají Mayové aneb Proč bychom se neděsili?
/29/ Proč bychom se netopili aneb Vodácký průvodce pro Ofélii
/30/ Tajemná kočka Ka a aztécká oběť
/31/ Hellboy: Melouchy
/32/ Přežil jsem Cap Arconu
/33/ Královna a já
/34/ To se mi snad zdá!
/35/ Je to na draka
/36/ Zmlkni, mozku!
/37/ Slečna Mici
/38/ Říkání o víle Amálce
/39/ Čas ani myš nezastaví
/40/ V písku času
/41/ Není čas ztrácet čas
/42/ Vzpomínky Göringovy sekretářky
/43/ Fantom Opery
/44/ Andělé a démoni
/45/ Šifra mistra Leonarda
/46/ Tajný deník Adriana Molea
/47/ Krvavé jahody
/48/ Hořké zrání Adriana Molea
/49/ V pekle plynových komor
/50/ Reinhard Heydrich: Hitlerův kat
/51/ Čarodějův synovec
/52/ Poslední aristokratka
/53/ Aristokratka ve varu
/54/ Lev, čarodějnice a skříň
/55/ Kůň a jeho chlapec
/56/ Princ Kaspian
/57/ Plavba Jitřního poutníka
/58/ Stříbrná židle
/59/ Poslední bitva
/60/ Deník kastelána
/61/ Harry Potter a Ohnivý pohár
/62/ Zaklínač: Poslední přání
/63/ Krysař
/64/ Šibeniční písně
/65/ Zlodějka knih
/66/ Malý princ
/67/ Deset malých černoušků
/68/ Saturnin
/69/ Manželé Goebbelsovi: Svůdník a vražedkyně
/70/ Na západní frontě klid
/71/ Maškaráda
/72/ Stařec a moře
/73/ Příšerné vánoční příběhy


3.12.2015 - A je to. I přes občasné nedostatky času nebo chuti jsem zvládla přečíst 70 knih, jak jsem si předsevzala. A protože rok ještě nekončí, uvidíme, kolik zvládnu ještě.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14