Cesta do Anglie 2 - část 19.

Hellou!
Budu hádat, že článek takového typu jste tu jistě snad ani nečekali, což? Poslední CdA2 přidaná někdy v srpnu, od té doby asi jen jedna zmínka...

Ale proč ne? :D
Vím, málokdo ji (myšleno CdA) okomentuje, ještě míň lidí, řekla bych, ji dočte do konce. Ale já už to prostě nutně musím dokončit! Mám v plánu i třetí díl, a s takovýmhle tempem...

To je jen jeden z důvodů, proč je dnešní část trochu delší. V příštích třech dnech nemám v plánu vůbec jít na počítač, natož na blog. Ke všemu se blíží jeho (rozuměno blogu) narozeniny, v pořadí již čtvrté - a k té příležitosti chystám úplně něco jiného než jen pokračování dlooouhého projektu.

Dneska nás čeká něco ve smyslu "What does the fox say?" s tím rozdílem, že zde se bude jednat o husu, dále pak Maričiny historické milostné "ňamky", sjetá Vědmi a to, že slovo "háčkování" je také velice zajímavá metafora :D


(po nějaké chvíli)
Marika: Se tu taháme jak smrad! A všichni za sebou jak husy!
P: Kvak, kvak
S: To je žába, blbe.
María: Husa? Na to musíte takhle - A neodvolám!!
E: To byl HUS, ne HUSA.
María: Se řeklo husa, tak Husa.
D: Husa? To domácí ptactvo? Na to se musí takhle...
B: Kuš!
D: Co? Chceš si ji zastřelit?
L: (začne se nezvladatelně smát)
S: To je špatný, víc jak dva záchvaty smíchu denně by nemusel přežít.
H. Tak mu dáš dýchání z úst do úst, ne?
S: (zděšený pohled)
Liz: (sarkastický podtón) To víš, a ještě se mu to bude líbit.
H: (pokrčí rameny) Můj problém už to nebude.
Nuada: Proč se tu vůbec hádáme, jak dělá husa?
Marika: Protože jsme se chtěli rozdělit do dvou skupin. Protože se tu taháme jak smrad! A všichni za sebou jak husy!
Mai: Kejh, kejh
Marika: Ale no tááák!
V: Tož, ať se taky někam dostaneme - audioprůvodce je nějak rozbitý nebo co a ty živé se nám najímat nechce. Proto...
Marika: ... jednu skupinu povede Vědmi a druhou já.
V: A začneme s rozdělováním. Já nechci Seva.
S: A to proč?!
V: Protože mě nebaví, jak mě pořád opravuje.
Marika: Mně to sice vadí stejně, ale v době Jindry Osmýho jsem žila, tak nebude co opravovat. Jo, s Jindrou jsem se jen tak mimochodem znala osobně, dokonce jsem i nějakou dobu na jeho dvoře pobývala... než mu došlo, že se mnou nemůže mít děti a taky, že mě nemůže popravit, hehe. Bylo to ale ještě tehdy, když byl mladej a hezkej. No, a ani si mě nevzal!
P: (pro sebe) To je jedině dobře...
E: Prosím? Já vám tak úplně nerozuměl, pane Snape.
P: (smutně) Tomu jste ani rozumět neměl, m'sieur fantom.
E: Ach tak, samomluva. Tou jsem trpěl taky, než přišla María.
María: Cožé?... jo, jasně! Ať jsi řekl cokoli, plně s tebou souhlasím, však víš...
E: (mávne rukou)
V: Ty jsi taky byla všude a s každým, jak to tak vypadá... no ještě mi řekni, že jsi to táhla s Göringem, když byl mladej, a budu úplně spokojená (sarkasmus)
Marika: Jo.... tak trochu.
V: S kterým?
Marika: (zmateně) Jak jako s kterým??
V: Vždyť byli dva, to nevíš?
Marika: (ještě zmateněji) NEVIM!
V: No tak, přece ti snad napoví aspoň trochu přezdívky Bílá smažka a Ten druhej, ne?
Marika: Asi Ten druhej, protože ten, se kterým jsem to táhla, si morfium nepíchal.
V: Jo, tak to potom jo. To bylo totiž určitě tak, že...
Nuada: Nácky si nechej na večer, ať se ti dobře spinká. Už bychom se mohli hnout, co říkáte?
Marika: (ráda, že se zamluvilo trapné téma "Já a nácek") Brilantní! Tak nějakých random deset lidí se mnou...
V:... a zbytek se mnou. Bez Seva!
S: No jo, pořád!
(k Marice se přidali Sev, Lusíí, Petr, Abe, Mai, Tamara, Alice, Andy, Greenie, Blondie a Nuada)
Marika: (počítá)... deset, jedenáct... tebe nechcu! (ukáže do skupinky)
P: Mě??
Marika: Ale né, ten druhej blonďák.
L: Já??
Marika: Né! Ten další! Proč je tu tolik blondýn...
T: Něco próti?
Marika: Nět! Tak, a dáme si pak sraz na... náměstí v hradě, jak se to jmenuje?
Z: Nádvoří?
Marika: Jo, přesně to divný slovo!
(o DOST později - Marika s Petrem se schovali kdesi v palácových zahradách)
P: Víš, Mariko, známe se už docela dlouho... bezmála dva dny... a já bych ti chtěl něco říct...(sáhá do kapsy)
(najednou odněkud vyletí Vědmi)
V: Já jsem vás tak hledala! Ti dva elfové se mi tam skoro dorubali, jste u toho měli bejt! Kdyby Danny neuhnul, jak po něm Nuada skočil, tak to máme i se zápasem v bahně! No, ale když je v tom bahně jen ten blonďatej, tak to asi nebude nic víc než jen chabá imitace prasete. BTW, co tu děláte vy dva?
Marika: Péťa mi chtěl zrovna něco říct... a asi i ukázat...
V: Jestli se bude obnažovat, tak já se otočím, kde je problém, žeano... (otočí se) Vyletí ptáčekheheheh!
P: (rudý až za ušima) Čas na prášeček?
V: Nene, já měla dva!
Marika: Ehm... nepůjdeme se projít?
P: Vždyť prší.
Marika: No právě...
( o malou chvilku později)
Marika: ... a tak povídám - Tati, to přece není zločin, když ukousnu hlavu netopýrovi. Ozzy to udělal taky a jakej to byl úspěch. No a potom...
L: (odněkud se tam zjeví) Tady to je úplně jako v Malfoy Manor! Ty kytky, ti pávi! A housátka! Viděli jste je v té kašně?
P: (naštvaně) Jeden tu nemůže mít ani pět minut pro sebe?!
S: (vystrčí hlavu ze křoví) Pět minut? Tak dlouho? Brácho, já to mám o moc rychlejší, ještě když mi Lusíí pomáhá, tak...
V: (vezme ho okolo ramen)... tak to máte uháčkovaný v rekordním čase, že jo? (ukazuje rychle za sebe) (jde Hellboy)
S: Jó, nó, háčkování... to je naše.
L: (kývá hlavou)
H: Háčkování? Bych vám mohl donést vzorky od Manninga.
S: Né, to je dobrý! My máme na to svou knížku... takovou indickou (= Kámasútra)...
H: Indický háčkování? Tak takový Manning ještě nemá, že bych mu to půjčil...
S: Nenenenene! To nebude nutný! On to navíc má půjčený Lusíího mladej...ale plete. Na háčkování nemá věk. Navíc, mezi háčkováním a pletením je malý rozdíl - háčkování je takové jemné, přesné, něžné, ne vždycky se to povede a málokdo na to má. A pletení? To si pícháš, kam chceš.
Z: (odněkud se tam objeví) Tak to achtung, já taky háčkuji a takhle to rozhodně ne...
Marika: (přemáhá smích) To je to indický, víte?
***
Tímto vám za sebe a svůj arzenál spolubydlů (nový zápich - po Cinnovi nově khal Drogo!) přeji klidné a spokojené Vánoce, stejně tak i Nový/nový (platí pro oba případy) rok.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14