Když se fandom projeví...

Hellou!
Jelikož jsem až donedávna doháněla svůj rest, co se Game of Thrones týče (konečně mám zatím všechny čtyři série za sebou), trochu jsem kašlala na Doctora. No ale teď někdy jsem na KsichtKnize narazila na svůj příspěvek v jisté whovianské skupině a napadlo mě - o co, že to na blogu ještě nemám?!

Na začátku školního roku jsme v jedné hodině němčiny dělali, kromě planých řečí o ničem, což nám dost jde, poslechovou práci. DLOUHOU poslechovou práci. A pro nás dost netradiční.
Namísto těch nudných a jednotvárných poslechů z cédéček k učebnici (kde by nás teoreticky mělo zajímat, co měla která osoba k obědu a jak je budík úžasný dárek k narozeninám) jsme tentokrát poslouchali jistou písničku z YouTube.

Konkrétně se jednalo o "Engel fliegen einsam" od Christiny Stürmer.

Když se nad tím textem zamyslíte:
"Víš, jak andělé létají?
Viděl jsi už někdy nějakého?
Andělé létají sami"

Přiznejte se, whoviani, kdo si vzpomněl na jisté "Osamělé zabijáky", kteří se poté, co vás pošlou někam náhodně do minulosti, živí vaším zbývajícím časem?


Ten text si o to říkal!
Á, ano... ještě jedna taková - kdo si vzpomněl na větu "Cokoli pojme obraz anděla, stane se andělem?" :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14