Cesta do Anglie 2 - část 17.

Hellou!
V minulém díle se noci moc neřešily, proto jsme se s Marikou tento nedostatek rozhodly napravit.
Bude sranda? :D


(Vědmi mezitím obešla všechny s tím, že je večeře a jde se na ni do hospody)
(z sedmadvacítky vyleze Seví)
S: Proč mám tu gumičku?! Vždyť mám z vás nejkratší vlasy!
L: (vyleze za ním, zapíná si košili) Ale takhle ti to sluší taky...
A: (vyleze za nimi, nahoře bez) Pánové, ne že bych byla neslušná, ale kam jste dali to moje triko?
S: (vrazí jí do ruky svůj hábit) Obleč si to!
A: (neschopna slova) Ty... ty jsi mi opravdu...
S: Já se na tebe koukat prostě NECHCI.
(o dost později se všichni vrátí z hospody sice zničení, ale střízliví)
(pokoj 13, na balkoně)
V: Mariko, opravdu jsi se nemusela s tím číšníkem prát, že ti neudělal ten krevnicový čaj.
Mariko: A tak když nechápal, že je to prostě KREV a potom NIC? Proč mi tam lil tu horkou vodu? Stačilo zehřát krev!
V: (kouká do dálky) Tady se dneska v noci něco stane a já za to ponesu zodpovědnost...
Marika: Bude sranda...
V: Ty jsi to řekla! Tu prokletou větu!! Dneska se nevyspíme!!
Marika: Vědmi, čas na prášeček.
V: (odevzdaně) Nemůžeš mi to v něčem rozpustit?
(noc) (na dveře pokoje 13 někdo zaklepe)
Marika: (od knížky) No vejdi, nekalý noční živle…pokud nejsi pánbíčkář…
Nuada: (vejde dovnitř) Vy nezamykáte? No, to je teď jedno.
Marika: Co chceš?
Nuada: Snape Blondýna pořád chrápe a Ňufáček pořád řve cosi jako "Ne! NE!" Tak mě napadlo, jestli bych se mohl třeba tady s vámi…
Marika: Stačí ti kus podlahy?
Nuada: A tak jo, když tu hlavně bude klid…(koutkem oka zaregistruje Vědmi, která leží na zádech, s překříženýma rukama na prsou a s otevřenýma očima) Hele, není mrtvá?
Marika: (znovu od knížky) Ne, to je zbytkáč z prášků…
(pokoj 27; všichni tři spí, najednou se kdosi posadí)
A: (do tmy) Chalani?
S: (ze spánku) Hmpff?
A: Já…slyším někoho zpívat…
S: Toe normuááání… (zívne) třeba se venku děje nějaká zábava…
A: Ale to je tady a je to děsivý!!
S: A co já jako s tím mámchrrrr….
A: (chvíli je ticho) Hrdino -_-'
(pokoj 25) (ozve se zaklepání)
Liz: Já tam dojdu… (vstane, dojde ke dveřím, odemkne) (dovnitř vpadne Blondie) Co ty tady…
B: (se zavřenýma očima projde okolo a upadne na postel)
Liz: Jo tak, já zapomněla, že jsi náměsíčná… (pokrčí rameny, lehne si zpátky)
(po malé chvíli)
B: ("probouzí" se v ní staré zvyky a začíná si nárokovat celou postel sama pro sebe)
H: (vzbudí se) Co blbneš, Liz? Vždyť je tu místa dost, přestaň do mě strkat.
Liz: To tvoje drahá mladší sestra. Náměsíčná nám vlezla na pokoj.
H: Aha…Blondie? Blondie! Vstávej! Tady zůstat ne…AU! (je*ne z postele) Jdu na balkon…na tohle nemám…
Liz: A já že bych tu s ní zůstala? Kašlu na to, jdu přespat za Alex a Garretem…
(pokoj 20)
E: (Maríino chrápání jej vzbudí) Marío, chrápeš!
María: (do polštáře) Eriku, zpíváš…
E: S tebou asi domluva nebude, co? A vůbec, chrápej si tu sama! Já jdu zjistit, kdo by vzal na pokoj ještě jednoho muže.
María: Pozor u toho na starou Giryovou…
E: No dobrý…
(pokoj 18)
Mai: (vyleze z koupelny) Mám problém.
Abe: A co já jako s tím?
Mai: Já se v té koupelně bojim! To splachovadlo pořád vydává takový divný zvuky!
Abe: Tak jdi na balkon.
Mai: Tam je zima -_-
Abe: Tak jdi třeba na jinej pokoj, mně je to jedno!
Nuala: A co kdybys šel ty?
Abe: (zaraženě zírá)
Nuala: Buď taky trochu gentleman, ne?
Abe: (ani neví proč, najednou jde na balkon) Aspoň tam prší...
Mai: (chvíli přemýšlí) Hele, můžu za tebou?
Nuala: Ale klidně.
(na balkoně)
Abe: (mumlá si)... a taky nechápu, proč vždycky těm ženským pořád dělám nějaké ústupky a... Jé, ahoj, Hellboyi.
H: (na balkoně vedle) Čau...
Abe: Co ty tady?
H: Abych to vzal zkrátka - na pokoj se mi nakvartýrovala ségra, tak jsem podnikl malej výlet po chodbě a zakotvil jsem tady, na sedmnáctce. Nechali mě tady pod podmínkou, že přespím na balkoně...
Abe: (chvíli přemýšlí, aby našel vhodné neutrální téma) A co říkáš na to, jak si vedou Red Socks?
H: (pčíkne)
Abe: Mám stejný názor...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Jarní (mini)výlety