Cesta do Anglie 2 - část 16.

Hellou!
Vzpomínáte ještě na tu ubytovnu z minulého dílu?
Nejen Dobří holubi se vracejí :D


(v autobuse)
Marika: A že neuhodnete, jaký hotel máme zamluvený letos?
Nuada: Když se tak blbě ptáš, tak asi ten co loni.
V: Ja!
Ti, co jeli loni: (všeobecné nadšení)
L: Huíííík! Totiž...(hrubším hlasem) hurá!
B: Myslíte ten vedle toho bordelu?
Nuala: (nebezpečně na Abea) Pokusíš se o jedinou myšlenku a já ti nasadím pás cudnosti a vyženu tě v bouřce na pole!
Abe: (zmateně) Zlato?
Nuala: (uvědomí si, že řekla něco chytrého) Totiž... hihihi...
Abe: (myslí si) Takže ona asi nebude tak blbá. Naděje na potomka stoupá!
(v "hotelu" na recepci)
A: (odkašle si) (přehnaně optimisticky) Dobrý den! :)
Recepční: (zmizí za pultem, když se vynoří, má na hlavě helmu a v ruce baseballovou pálku) Jděte ode mě! Ůchyláci!
Z: Co jste té nebohé paní provedli?
A: My? V podstatě nic.
Recepční: N... nemám volné pokoje!
V: Ale my máme rezervaci. (vytáhne z kapsy papír) Tuhle.
Recepční: (vyjeveně kouká na papír) Ehm...(postrčí jim s pohřebním výrazem hromádku klíčů) Tak jděte...(zhroutí se na pult)
(před pokojem 13)
Z: Tenhle bereme my!
V: (namíří proti němu vidle) Na to zapomeň! (začne ho pošťuchovat vidlemi pryč) Jedeš!
(uvnitř 13)
Marika: Mě překvapuješ. Loni jsi měla vidličku.
V: (skládá vidle) Level-up.
(před pokojem 14)
P: A tak vzhledem k tomu, že my tři svobodní jsme si tu zbyli...
Andy: (nakoukne dovnitř) Ale tam je jen manželská postel a séparé lůžko. Kdo bude spát s kým?
P: (vletí do pokoje a skočí doprostřed manželské postele) Já to tady miluju!!
Nuada: (podívá se na Andyho) Vítěz bere lůžko.
(oba vrazí dovnitř, zaseknou se ve dveřích, kde se začnou rvát)
Greenie: (z lustru) Coé?
P: Jé, vílo, nechceš spát se mnou?
Greenie: Tak když mě nezalehneš...
P: V tom případě tam radši zůstaň...
(pokoj 18)
Abe: (věnuje se Nuale) Konečně jsme sa...
Mai: (vrazí dovnitř) Tak tady je osmnáctka! Asi bydlím s váma (úsměv) Beru si koupelnu!
Abe: Ale Mai!
Nuala: (potáhne si šaty trochu níž) Ale tady je to přece taky fajn, ne?
Abe: (kouká jí do výstřihu) No opravdu se to tu nějak prosvětlilo...
(pokoj 19)
Garret: (odloží kufry) Tak, Lexí, kde jsme to přestali na tom mole?
(začnou se muchlovat, najednou Garretovi zazvoní telefon)
Garret: (červená se) Omlouvám se, Lexí, ale já to musím zvednout a musím s tím na chodbu...
Alex: (naštvána) Běž!
(pokoj 20)
María: (vyzývavě koukne na Erika) Jako v Opeře?
(pokoj 24)
Z: Tak co, Tamarko? Budeme zase na šrot?
T: No v tvem připádě bych o šrótu móc němluvíla. Viš, žé jsem ztrátila většínu tvých šróubku...
Z: Donnerwetter, zase nic!
(pokoj 25)
Liz: Konečně po mně v noci nepolezou kočky a nebudu mít naděláno na polštáři...
H: Jo, a já neusnu!
Liz: Jestli chceš, polezu po tobě já.
H: No tak to bude ještě lepší!
(pokoj 26)
B: Ehm...Danny, nevšiml sis, kdo má pokoj vedle nás?
D: No, tvůj brácha a Liz.
B: Tak to neusneme -_-
D: Proč?
B: Slyšel jsi někdy mého bráchu chrápat?
D: To snad nejde slyšet přes zeď...
B: Jo, to by ses divil.
(pokoj 27)
S: (úlevně k Lusíímu) Konečně budeme mít tu svou vysněnou...počkat, proč tu je vedle toho dvojlůžka ta další postel?
A: Gratuluji, Seve. Můžeš bydlet s námi!
S: Alealealeale...jak jako "s vámi"?
A: Vždyť když vás kryju s tou historkou, že je Lusíí můj manžel...však si vemte letiště, já s ním spát nechci. A přece nejsem mrcha, ne?
S: Já tě miluju...(podívá se na Lusíího) ale jen jako kamarádku, nemysli si!
A: Ale mám jedinou podmínku - dáme trojku!
L: Vždyť jsi skončila s...
A: Jo, ale když ty máš být můj manžel a Seví je můj kamarád, to přece není nic závadného. A navíc jsem to chtěla vždycky zkusit.
L: Jo, já bych taky někdy dal sestavu chlap-ženská-chlap, a ne tři chlapi.
S: Fuj, tak zvrhlej nejsem ani já!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Jarní (mini)výlety