Cesta do Anglie 2 - část 15.

Hellou!
Plním svůj slib - snažím se najet na pravidelné PSP přidávání.
Lusíí počítá, V+MT chodí pozdě a naučíte se možná nějaké to nové kouzlo :D


(po dvou hodinách se slezou téměř všichni před vchodem na molo)
Abe: Tak... měli bychom se spočítat, ne?
L: Já! Já! Já už zvládám počty do dvaceti! Mohl bych si to procvičit!
Abe: No dobrá. Do dvojic, ať mu to usnadníme!
L: Mnjo... dva, čtyři, šest... osmnáct! HA! Někdo tu chybí! Já vím, že do dvaceti chybí DVA! (ukáže na prstech) To je tolik!
(někdo ironicky zatleská)
L: Nemáte jmenný seznam?
E: Není potřeba, sledujte. Ehm... JEJ! Někdy mi ukradl kalhoty!
(nic se neděje)
E: Takže tu není Vědmi...
S: Já už to pochopil! Zkusím to!... takže...(výraz usilovného přemýšlení)... nic nemám...
E: (povzdychne si) Takže zase já... ehm... ale co to je? Lízátko Chupa Chups! A já ho nebudu!
(nic se neděje)
E: A není tu ani Marika. To už by mi tu ruku ukousla až k lokti.
Liz: Toho by byla schopná? Snad ne...
Nuada: A to bych se mohl hádat! Víte, co udělala těm dvěma labutím loni?
(o DOST později)
B: ... a to se nám všechno stalo na minulým zájezdu.
Liz: A ony tu POŘÁD nejsou...
V: (z dálky) Jé, tamhle jsou naši!
Marika: Já ti to říkala!
S: Kde jste byly?!
V: No... je mi to trapné, ale...
Marika: ... prostě jsme si vás spletly se školním zájezdem.
H: Copak vypadáme snad jako nějaký školní zájezd?
V: Mezi námi, ten Péťův batoh tomu moc nepomáhá...
P: Pche... co máte proti mému batohu se srdíčky a smajlíkem?!
Marika: Jedna holka měla stejnej.
P: Jak to?? Vždyť já ho mám z limitované edice! To by musela být nějaká vééélká náhoda, aby i nějaká malá školačka...
Andy: Třeba je to čínská kopie.
P: No to není možný! Ten můj je z...
María: (četla cedulku) Fakt! Je tady "Šmejd in Čajna"!
P: (zděšen odhodí batoh do moře)
S: (lepne Péťovi facku) Ty idiote! Měl jsi tam všechny peníze!
L: (lepne mu druhou) A byly ode mě!
P: (začne brečet)
Marika: (přitiskne si Péťu na... výstřih) Ale to je dobrý...
P: (přestane brečet) (zpod výstřihu) Vau...
E: Ale fuj, péčka máme na dnešek už dost!
María: Eriku, tohle ještě není péčko. (s úsměvem) To si nepamatuješ, jak jsi mi tehdy hleděl v tom mokrém županu na...
E: DOBRÝ!
Abe: A neměli bychom už jít k autobusu? Aby nám Karel 2 náhodou neujel...
P: (smutně) A co můj batoh?
L: (naštván) Accio mokrý batoh.
(z moře vyletí tři batohy)
B: Hm...asi tu bude víc hysterickejch lidí.
P: (přeskakujícím hlasem) Já nejsem hysterka! A... a... a co bude s těma penězma???
Liz: Si to neumíš usušit?
P: Já... ehm... mám hůlku v tom batohu... a je to takový šmejd... a přidělal jsem k ní lampičku na čtení... a ono to teď zkratuje...
V: Vždyť si můžeš svítit hůlkou, nein?
P: Ale... to světýlko je lepší! A koukej! Je to kachnička!
Alex: Pane Bože...
Marika: Nech toho! To pálí!
A: (zavrčí) Báglus sušus!
(batoh skoro shoří)
A: Nebo že by to bylo Fénus...
L: (zakryje jí pusu) Opovaž se to doříct!
V: (zpanikaří) Benga! Jdemejdemejdeme!!!
H: Kam?
V: (pohled "to-si-děláš-srandu") Do autobusu!!!(začne před sebou strkat Mariku)
Marika: (zatímco je strkána) Víte, ona má takovou trochu fóbii z policajtů, protože byla v létě načerno na...
V: Řekneš to a jsi mrtvý upír!
Marika: Ale čistě teoreticky...
V: (hystericky) Držhubu!
***
A ještě něco na konec - dneska jsem oslavila své v řadě již sedmnácté narozeniny :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Jarní (mini)výlety