Cesta do Anglie 2 - část 14.

Hellou!
Ne, nemáte halucinace, tenhle článek je OPRAVDU CdA2! Měla jsem tu Mariku týden "na hotelu" a psaly jsme a psaly.

Je jasné, že tohle bude věc na dlouho. Na moc dlouho, protože máme teprve třetí večer a už je to strana 34 - tolik jich neměla ani jednička :D Proto bylo přijato opatření, že sem bude CdA2 přibývat pokud možno v pondělí, středu a pátek. Dnešek je výjimkou, protože se zítra k blogu nedostanu. Jinak se ale budu snažit držet se svého slova.

Jo, a části budou tím pádem delší. Když se to povede, stihne se to dokončit do konce prázdnin.
Ke dnešní části jen tolik - jde se nakupovat :D


L: Jé! London eye! My už jsme v Londýně? (ukáže na zmenšené LE)
Z: Mladý muži, jsme v Brightonu. Už se to přece říkalo.
L: Naše hlavní město! (uvědomí si, kde je) Totiž...
P: Toho si nevšímejte, to je náš cestovní debil.
Nuada: Kdo mu udělil tvůj titul?
P: (odevzdaně zavrtí hlavou)
Marika: Tak se jdeme rozpustit na molo!... teda jdeme rozpustit molo... teda... prostě jdeme na molo!
(dojdou na molo)
Marika: A tady si dáme rozchod... kolik... hodinu, jo?
"někdo": To je málo! Hlasuju pro dvě!
Marika: (přihlásí se) Já taky! Nadpoloviční většina, takže za dvě hodiny tady.
V: A všichni! Běda těm, kdo přijdou v počtu o jednoho víc! Jako loni!
Marika: Abych parafrázovala cedulky Karla 2 - zákaz plození a rození na zájezdu!
A: Takže to znamená, že celou dobu nesmíme...TO?
Marika: Jako... to né, snad by se to dalo nějak upravit... Tak jen dneska ne.
(páry, které spolu vedou milostný život, si oddechnou)
T: Já vam névim, tén muj je takóvy nádržény...
Z: Tamarko, to jsme řešili doma...!
T: (zavrčení ruské nadávky) ... Da...
L: (rozhlédne se) (přiskočí k Alici) (šeptem) Když budeš předstírat, že jsi moje žena, dám ti stovku v té nejsilnější měně!
A: (úsměv) Tak jo, manžílku! (pomstychtivě) A co ty vzdycháš, Seví? Vždyť jsi tu sám. Já tu mám Luciuse a ty?
S: Samohana se nepočítá -_-
(po skupinkách pozdrhají na rozchod)
V: Tak... kam půjdeme první?
Marika: Tam do té cukrárny! (rozplývavý výraz) To obří lízátko čeká jen na mě!
V: Dovolila bych si citovat Tři sestry - a bude ti blbě!
Marika: (nevšímá si jí) To lízátko, to jest můj osud. Je to vše, co poznala jsem dosud...
V: Chudák Nezval, ten v hrobě rotuje...
(Seví, Lusíí a Alice ještě postávají na mole u vchodu)
S: Lusíí, kam chceš jít první?
L: No to nevím, ale musím s sebou vzít svou ženu.
S: To nemyslíš vážně...
A: Ale myslí!
S: Proč jsi na mě tak zlá?
A: Skončila jsem s promiskuitou a chybí mi to. Musím si to vynahrazovat něčím jiným, netopýre! (zlý úsměv)
S: Takže já abych šel jako ocásek?
A: Jop!
S: A tohle měla být naše svatební cesta...
L: A nestěžuj si pořád, jdeme do hračkářství.
A: No to ne! Jednou jsi můj manžel, tak mě budeš poslouchat! Jdeme nakupovat trička!
L: Seví, pomoc!
(Andy s Greenie v kapse se prochází po mole)
Andy: Tak co, kam půjdeme?
Greenie: (z kapsy) Někam, kde nefouká!
Andy: Třeba do toho hračkářství? Tam možná budou mít oblečení tvé velikosti.
Greenie: Jo! A... koupíš mi ten barák, jak jsi říkal?
Andy: A v čem bych to tahal? Po něčem se podíváme až v Čechostánu, dobře?
Greenie: (zklamaně) Tak jo. Ale chci k tomu auto a koně!
Andy: Snad ne živého?
Greenie: Jo, živého!
Andy: Tak malí koně nejsou.
Greenie: Ale ty bys to uměl oživit...(zamrká)
Andy: Oživlý plast je nebezpečný!
Greenie: Tak chci místo toho bazén!
Andy: Stačí ti zakopaná misečka?
Greenie: S bublinkami a skluzavkou.
Andy: Ale to už si vážně vymýšlíš. Jdeme (zavře kapsu)
(Petr se táhne za Nuadou jako ocásek)
Nuada: (naštvaně)Sakra! Ty jsi jako bumerang! Já už tě pryč poslal snad třikrát a ty se vždycky vrátíš!
P: A když já nechci chodit sám, natož pak s bráchou! Já nemám rád, když se olizuje s Blonďákem!
Nuada: Ale... vždyť mají s sebou Alici, ne?
P: Jo, to vůbec nevadí...(otráveně) Kdybys věděl, co dělali před mou zlatou rybičkou! Než chcípla, všechno mi řekla!
Nuada: Ty mluvíš se zlatýma rybkama?
P: U nás existujou mluvící.
Nuada: (chvíli přemýšlí) Tak mluvící zvířátka, jo? A že bych si pořídil mluvící kočku? Kde jsi to sehnal?
P: No, to musíš nejdřív projít přes Děravej kotel do Příčné a tam se dáš vlevo...
(Blondie a Liz něco hledají v obchodě s dárkovými předměty)
B: A stejně to byl dobrej nápad, abychom šly my dvě zvlášť a naši chlapi zvlášť.
Liz: Aspoň nás to nebude svádět k nepravostem, když nám zakázaly TO...
B: Co myslíš, líbilo by se Dannymu tohle...? (ukáže na něco)
(Hellboy a Danny postávají před kasinem)
H: Tak hele, budeš na mou sestru hodnej, jasný?!
D: Já na ni hodnej jsem, není problém.
H: To je jedině dobře.
D: (vytáhne peněženku) Jdeme hrát, šváro?
H: No počkej! Ještě jsem ti nedovolil, abys mi tak mohl říkat!
D: Ale... když si beru tvou sestru?
H: Aha... tak jdeme!
(Alex se pořád po něčem rozhlíží)
Garret: Co hledáš, Lexí?
Alex: (něco mu pošeptá a ukáže k budově, co vypadá jako záchody)
Garret: No... tak jo. Tady by nám to snad mohlo vyjít...
Mai: Jé, ahojte! To jsem ráda, že jsem vás našla! Víte, já se ztratila a tak... můžu chodit s váma?
Alex: (neochotně) A tak dobře...(pro sebe) Já snad umřu jako panna...!
(Tamara a Zkouřenec procházejí obchod s tričkama)
T: Héj! Néšahéj mi ná stojéček!
Z: (stahuje ruku zpátky) Promiň...
T: A có kedybys byl có k čému a rádši se kóuknul po nějákych nahrádnich dilech? Zás jsem ztrátila tén tvuj šróubek ósmičku!
Z: Osmičku? A čím si budu přišroubovávat...
T: Mlč a hlédej!
(Nuala a Abe se prochází po pobřeží)
Nuala: Tady je to tak romantic... AY! (vítr jí nadzvedne sukni)
Abe: (na rybáře) Pane, nemáte dalekohled?
(Erik se prochází okolo nějakých obchodů a nadává)
E: Tady není ANI JEDINÝ krám s hudebními nástroji?!
María: Jsme na mole, Kytičičínečku.
E: (tak ledový výraz, že mrznou kytky na půl kilometru daleko) Říkal jsem ti, že mi tak nemáš říkat!
María: Jsme tu sami!
E: A půlka přihřáté Anglie!(na okolo procházejícího buzíka) Nečum!
María: A ty neřvi! Kouká po nás celé molo!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Jarní (mini)výlety