Cesta do Anglie 2 - část 13.

Hellou!
Delší dobu jsem tu teď nebyla - ne, že bych nemohla. Prostě to bylo pořád něco sem, něco tam... a najednou je večer, mně se chce spát a "sakra, já chtěla něco napsat..." :D

Nicméně, konečně to vypadá, že můj spisovatelský bloK konečně začíná odeznívat. Bylo to fakt nekonečné. Snad se mi konečně povede něco připsat k NSP...

V dnešní části CdA2 se podíváme na nesmyslné cedulky A záchodky v Brightonu :D


(o pár sedadel jinde)
Greenie: (lozí po Abeově kapesním atlasu a ukazuje Nuale) Takže, tohle je obratník Opice a to dole je obratník Draka. Protože nejdřív máš opici a pak draka. A to velký zářivý na obloze... to je pramatka Víla.
Abe: Nerad ti kazím radost, ale to velké zářivé je Měsíc. A obratník Draka a Opice neexistuje.
Greenie: Jako že by Země měla měsíc Měsíc? To se mi nezdá...
Nuala: Tak komu z vás mám věřit??
L: Ne, ne! To je koule ze sněhuláka!
María: Ale houby, to je Ixchél! Mayská bohyně měsíce!
Nuada: Přestaňte už ségru trápit! Bolí mě kvůli ní hlava...
V: Paralen ©?
Nuada: Děkuju, zachránila jsi mě... Vezmeš si mě?
V: Tak ne že bych tě snad neměla ráda, ale... MARIKO, POCÉÉM!
Marika: Sedím vedle tebe, neřvi.
V: A jo, sorry.
Marika: Vědmi, čas na prášeček...
V: Ne! (otočí se k oknu)
Marika: (snaží se jí narvat prášek do pusy)
Andy: Počkej, já ti s tím pomůžu (políbí Vědmi)
V: (zůstane zírat s otevřenou pusou)
Marika: (využije šance a hodí Vědmi do pusy prášek)
V: (začne chrchlat) Ty jseš ale... LUNA!
S: Nechtěla jsi říct náhodou "Lusíí"?
L: (vzhlédne od časopisu Čarodějka a život) E?
Marika: Nic, spi dál...
B: Já musím lulat! Asi vystrčím pr...z okna!
Marika: Nic! Staví se až v Brightonu!
B: Ale já to nevydržím! Danny, otvírej okno!
Karel 2: (poklepe na cedulku "Zákaz vyhazování předmětů z oken autobusu")
B: Ale vždyť já vlastně nebudu nic vyhazovat, ale vylejvat...
Karel 2: (poklepe na cedulku "Zákaz otevírání oken")
B: Ten chlap tu snad má cedulky na všechno!
T: (na Karla 2) Na Sibíš s tébou! Do gulágu!
Z: (ukáže Tamaře cedulku "Zákaz posílání řidiče na Sibiř")
Marika: Ehm... pane řidič, za jak dlouho tam asi budeme...?
Karel 2: (ukáže cedulku "Zákaz mluvení s řidičem po dobu jízdy")
Greenie: Tak zastav...
Karel 2: (ukáže na prstech 5)
B: Pět minut?! Já to opravdu nevydržím!
Danny: (šeptem) Klid, mám flašku...
B: Jé, děkuju! (vezme flašku a dřepne za Abeovo sedadlo)
Abe: (chce se otočit) Blondie, ty tam...
Nuala: (otočí ho zpátky) Ale zlato, to přece není slušné...(upraví si výstřih)
P: Hé... Nuado, ty jsi nějak červenej, ne?
Nuada: (neotáčí se) Ségra! Že ti tam zase někdo kouká?!
(dojedou do Brightonu) (fouká tam)
Mai: Fůj, tady je zima! Jdu zpátky! (hrne se do autobusu)
H: (chytne ji, hodí si ji přes rameno) Tady musíme ven všichni, Mai. Tohle je povinná zastávka.
Mai: (zoufale) Ale já tam mám svetr!!
H: (pustí ji na zem a půjčí jí kabát) Moc teplý to není, ale snad ti to pomůže...
Mai: (oblékne si kabát, který ještě s dobrou rezervou tahá za sebou po zemi) No... danke...
Greenie: (vzdoruje větru) Andy! Mě to odfoukne! Jako letovej trenažér to jde, ale já už přestávám moct...!
Andy: (chytí ji) Lepší? Chceš do kapsy nebo do tašky?
Greenie: Do kapsy.
L: Mohu ji nést? Ona je tak roztomilá...
Andy: Já to zvládnu sám.
Erik: Slečno Alice? Tady vám... ehm... něco trčí... vám je zima?
A: Tak na mě nekoukejte! Máte tu ženu!
María: Jo, koukej na mě!
Liz: Kde jsou teda ty záchody?
Z: (děsně prakticky koukne do mapky) No podle toho jsou...(mapku odfoukne vítr) Scheisse!
Marika: Já snad víceméně vím, kde to je. Půjdeme rovně po tom...prostě rovně.
(chvíli jdou a najednou okolo projde taková divná "pani" na velmi vysokých podpatcích)
Alex: No teda! Viděli jste to?!
María: Jak může na takových podpatcích chodit? Vždyť mně by dělalo problém jen na tom udržet rovnováhu...
V: A šla tak rychle...
Mai: (zkoumavý pohled) Ehm... to nebyla ženská...
T: Góspodi!
L: Co kdybych se šel zeptat, kde je sehnal?
B: Ticho, ptej se ženy!
L: Jsi zapomněla? Vždyť já se rozved a vzal si S... svou věrnou kamarádku Alici...(vezme ji kolem ramen)
A: My se vzali? Kdy?
L: Ehm... přece... loni v červnu, pamatuješ?
A: Ne.
Marika: (pomstychtivý úsměv) A ty sis vzal koho, že máš taky snubák, Seví? Že mi nepřišla pozvánka...
S: Na mě nekoukej, já to nosím na balení holek - zadaní je prý berou, protože si myslí, že si je budou vydržovat jako milenky.
H: To je velmi dobrá filozofie! Že bych taky...
Liz: Zapomeň!
(dojdou až k takové barevné, moc barevné budově)
E: No... a kde jsou ty záchodky?
Marika: Tady. (ukáže na budovu) Je to tu i napsané tím blikavým písmem.
E: Vždyť to připomíná spíš cirkus...
B: Kašli na to a neblokuj dveře! Já musím!
A: Zase? Vždyť mně se zdálo, že...
B: Ta flaška byla malá!
Garret: Alex! Stihneme jednu rychlovku? (ukáže k záchodům)
Alex: Tak jo :3 (začnou se plížit k budově)
Hajzlbába: To si děláte srandu?? Chlap na dámy?! A ven!
L: (z kabinky) A sakra...
T: Ták jsme v klaštéře nébo na zachódech?
Nuala: Já bych se s tou paní radši nehádala, přece jenom jsou tu ještě nějací, kteří ještě nebyli...
Mai: Však za tebe jde brácha, ne?
Nuada: (jde okolo) Tak to nefunguje! Vylučování máme oddělené! Popravdě, skoro všechny funkce.
P: (vyleze z kabinky) Jaj, to jsem se pěkně vys...(všimne si venku postávajících dam) totiž vyprázdnil...(začervená se)
Marika: (soucítí s ním) Já taky...
V: Další z těch naprosto zbytečných informací, bez kterých bychom se bývali obešli, žéé Mariko?!
Marika: Asi je čas na další prášeček!
V: Tak to ne! To ještě nemohly být dvě hodiny ani náhodou!
Marika: Ale byly! Před hodinou! Andy, nástup!
Andy: A tak dobře...
V: (zaregistruje to a přejede si pusu leskem) Tak pojď!
Andy: Já myslím, že to teď už nebude mít smysl...
Nuada: Ale já vím, co pomůže! (klekne si před Vědmi) Vezmeš si mě?
V: (nadechne se, aby mu řekla něco ostrého)
Marika: (přiskočí k ní zezadu a narve jí prášeček do pusy)
V: (překvapená tímto náhlým přepadením prášeček omylem spolkne) Ty jsi blbá! Příště mi to radši rozpusť v pití!
***
Btw - dneska je to 72 let, co Reini umřel na následky atentátu :D Dobře mu tak :P

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Jarní (mini)výlety

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...