TARDIS na výletě - Londýn, 12.-16.5.2014

Hellou!
Už týden jsem doma z Londýna, kde jsem se nejen opálila a pobavila, ale nachytala i inspiraci k Cestě do Anglie 3 (pokud nesekneme s CdA2, jejíž dokončení je kvůli málo schůzkám fakt komplikované).
Navíc jsem s sebou vezla TARDIS. Bohužel jsem si na ni vzpomněla až druhý den :D
K rozmazaným fotkám - je to jedinečné zachycení přistávající TARDIS a tudíž je to zcela schválně :D


1.)Meeting point

Zde si nás rozebírali do hostitelských rodin a ráno zase "odevzdávali". První ráno v Londýně jsme sem s Nikitou a dalšími dvěma, co s námi bydlely, dorazily jako první. A protože jsem se hrozně nudila, vzpomněla jsem si, že mám s sebou TARDIS :D
*
2.) London Eye - ráno


Foceno z Westminster Bridge.
Bylo to šíleně o nervy, protože to zábradlí bylo kulaté a já jen trnula hrůzou, kdy zafouká a TARDIS je*ne do Temže :D
*
3.)Budka s budkou

Tak toto jsem si nemohla odpustit :D
Zahne se sem od Westminster Bridge a když tudy půjdete pořád rovně, dostanete se k Downing Street. Před ní se zrovna cosi natáčelo a já mám takový provinilý pocit z toho, že jsem vlezla omylem do záběru. No, asi jsem se pak objevila v nějaké ruské/ukrajinské (nebo co to bylo za lidi, každopádně mluvili rusky) televizi :D
*
4.) Před palácem

Tak toto je zrovna ten případ, kdy TARDIS zrovna odlétá, mno...
*
5.) London Eye (večer) 1

Nešli jsme sem hned od Buckingham Palace, byli jsme ještě někde, ale to blíže objasním až v CdA3
*
6.) London Eye (večer) 2 - pohled na parlament

*
7.) Den poslední - zastávka v Etonu

Kdyby naše škola taky vypadala podobně, možná se mi tam bude i chtít chodit... :D
*
8.) Pohle dna řeku z mostu mezi Etonem a Windsorem

*
9.)"Chalupa" Betty II.

Windsor Castle, letní sídlo královny UK. Při slovním spojení se mi automaticky vybavilo slovo "chalupa", takže... jo, sem Betty jezdí na chalupu :D
...
Ta TARDIS tam předtím nebyla! :D *mrk mrk*
***
A dvě takové... neTARDISové...
10.) Steampunk!

Co dodat? :D
U Madame Tussaud's (no, tak jsem se teď prořekla, kde jsme byli druhý den...)(edit 2020: Ale co se taky dalo dělat, už jsem tak nějak tušila, že dvojka nikdy nebude dokončená. A moje chyba to rozhodně nebyla, to vás můžu ujistit) :D
*
11.) Keep calm...

Konečně doma :D
No, jak to tak pozoruji, už zas jsem "oslnivě krásná"... ehm :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14