Cesta do Anglie 2 - část 12

Hellou!
Jak to tak vypadá, je to se záměrem dodělat CdA 2 pěkně v pr... v kytkách, jelikož je tu hned několik důvodů:

a) s Marikou se vídáme dost málo

b) když už se vidíme, musíme aspoň na půl dne zmizet ven a až do večera se nevracet, abychom si pak mohly zapnout PC a být seřvány, co že na tom zas děláme, vždyť jsme to měly zapnutý celej den (tyhle kecy mě na návštěvách u ní vždycky nebetyčně SE*OU a já se ani nesmím bránit, aby mi nebylo řečeno, že jsu blbá)

c) za týden jedu do Londýna. Znova.

Tak to vidíte sami. Já teda upřímně doufám, že to přes léto dokončíme, abychom mohly rozdělat CdA3...
V dnešní části se z Francie do Anglie dostaneme trochu jinak než minule a... posvítíme si na blbé výmluvy :D


Marika: Jaj! Už jsme tady! U tunelu!
Z: Vzbuďte mi ji někdo. Já neumím luskat.
V: (zavrčí, ale stejně luskne)
T: (objeví se ji na čele zase "díra do hlavy", Zkouřenec jí přehodí čip, ona se probere) O có jsem příšla?
Mai: Vypadáš vcelku.
T: Spasíba! Tó jste mě nemóhli vzbudiť dřiv?
B: Jsme teprve v tunelu. Totiž u tunelu.
T: Tó jste mě nemóhli vzbudiť pózději?
Marika: Ale já někde četla, že je to zajímavý!
Karel 2: Kdo uvidí rybu, dostane stovku!
María: Přitlačte!
Karel 2: Tak paní nehraje...
V: A co v librách?
Danny: To je pořád málo. Uvědom si, že je to potřeba potom převést na vaše a vzhledem k nestálému kurzu...
V: Nekaž mi radost...
Marika: Jo, ty jsi z bohatý rodiny, zatímco my jsme typický prototyp chudých čechostáneckých studentů.
(všichni vylezli z autobusu a hledají rybu)
B: Éj! Já už jednu mám! (vezme Mai okolo ramen)
S: Ta se nepočítá. A navíc není za tím okýnkem (ukáže ven)
L: Já vidím úhoře! Tam! Takový bílý to je...ta čára tam!
H: (k Sevovi) On myslí tu krajnici?
S: A nech ho, ať má radost
L: A dostanu tu stovku?
Marika: Až tam dojedeme.
V: Jó, to ju dostaneš, nó...
Garret: Alex, smím někoho zabít?
Alex: Ještě ne, zlato, ještě ne.
Garret: Ale až tam dojedeme, tak tedy smím někoho zabít?
Alex: Ah, tak dobře...
P: O čem se bavíte?
Alex: Jak je venku krásně!
Garret: Jak jsme byli ve Vatikánu!
P: Aha...
B: (k Alex) Krásně domluvené alibi, vy dva. Klobouk dolů.
Marika: (na Tamču) Pojď se mnou na záchod...
T: Eh?
Marika: No pomoct mi otevřít tyhle blbý dveře! Mně to nejde!
(po dvaceti minutách marného hledání ryby, snadnější cesty na záchod a podobného)
V: Tak abychom snad zalezli zpátky do autobusu, ať se Karel 2 nezlobí.
Danny: Nebo snad chcete jít z Doveru pěšky?
María: Eriku, pohni! Co za tím autobusem hledáš?
E: (otírá si ruku o kalhoty) Nic, nic...
A: (zaběhne za autobus) Jáj! Tak tohle je teda umělecký dílo! A... nechybí ti tu čárka? (ukáže na obrovský ozdobený kosočtverec bez čárky uprostřed)
E: Tak ti dávám povolení ji tam dodělat.
A: Ach, jaká čest! (rychle domaluje čárku) Hihi, dráček :3
Mai: Né! Já se do toho autobusu nevrátím! Mě tam nedostanete! Jen přes mou mrtvolu!
Garret: (nenápadně vytahuje z rukávu nůž)
Alex: (trochu ho flákne po ruce) A schovej to!
Garret: Vždyť jo, sorry! (schovává nůž zpátky)
P: Co si to tu vy dva šuškáte?
Alex, Garret: (zmateně se rozhlížejí, o čem by začali mluvit, ale protože mají na paměti nepovedené alibi předtím, začnou se líbat)
P: Aha... fuj...
(všichni už jsou v autobuse, který po chvíli vyjede z tunelu)
Nuada: Ach, Dover! Jak dlouho jsem zde nebyl?
V: Vždyť jsme tu byli před rokem...
Nuada: A co jako? Já jen chtěl navodit atmosféru!
Marika: (stoupne si, tleskne) Takže, vzhledem k loňskému fiasku v zábavním parku a tomu, že se tam loni narodilo Viky mládě, tam letos nejedeme!
S: Jo, co kdyby si tam chtěl zase někdo na něco zadělat...
(ozve se několik zklamaných "Ach jo...")
Marika: Ale pozor! Letos jedemeeeee...
V: ... do BRIGHTONU!
Andy: Není to náhodou to hlavní město homosexuálů a transíků?
L: Seví! Seví!! Jedeme domů!
H: Ale chlapi, vždyť tohle je přece teprve začátek zájezdu a vy už byste jeli dom...
B: (zakrývá smích) Sice jsi byl tatínkova nejrychlejší, ale to je tvá jediná kvalita, brácha...
H, L: (nechápavé pohledy)
B: (mávne rukou a znovu se věnuje Dannymu) Eso. Stojíš.
Danny: Ne, sedím.
B: Ale já nemyslela tohle...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14