TARDIS na výletě - 26.4.2014

Hellou! :D
Přicházím s novou rubrikou. V posledních dvou balíčcích, které mi poslala sestra ze Chicaga, jsem našla strašně super věci - modýlek TARDIS se světýlkem a figurku Doctora (11. podoba). A když jsem byla před měsícem u Mariky, napadla nás úžasná blbina. Šly jsme totiž na malou okružní procházku (přes dvě vesnice a zpátky, dohromady tak pět kilometrů) a vzaly jsme s sebou foťák... a TARDIS, kterou jsme fotily všude, kde se dalo.

Úvodní článek do této rubriky bohužel nejsou fotky přímo z tohoto výletu. Ty přijdou později. Nyní přicházím s něčím vysoce aktuálním.
Dnes byla v nedalekém Javoříčku vzpomínková akce na vypálení obce nacisty na konci druhé světové války. Náš klub turistek jako součást akce pojal i pochod od nás do právě zmíněného Javoříčka. Byla jsem to já, kdo maminku ukecal, abychom šly taky a rozhodně si myslím, že to chyba nebyla, ačkoli jsme musely vstávat v sedm, pokud jsme chtěly stihnout start (který byl v 8 a když jsme v 08:02 přišly na místo setkání, už tam nikdo nebyl :D ).

A po cestě tam jsme fotily - tedy maminka fotila, já aranžovala TARDIS a Doctora.
A jak to dopadlo?


1.) Sheriff Office ve Vojtěchově

Autobusová zastávka blízko hospody ve stylu "Divokého západu" - bohužel, na této fotce z ní moc vidět není :D
*
2.) Budka s budkou

U zahrady chalupy kdesi mezi Vojtěchovem a Javoříčkem.
Sledování DW mě naučilo jednu věc - když vidím kadibudku, říkám: "Určitě má filtr vnímání v pořádku..." :D
*
3.) Na "poušti"

Ehm... kdyby tam nebyl ten plot (nejsem moc dobrá ve fotomontážích), tak by to byla dobrá fotka z "přistání v poušti"... ehm... :D
*
4.) V mechu a na kamení

*
5.) "Doctor leze dírou..."

A na průzkum! :D
*
6.) Na kraji útesu

Tahle fotka se mi hodně líbí. TARDIS tam vypadá celkem... opravdově...
*
Mezitím jsme došly do Javoříčka, staly jsme se účastníky oné vzpomínkové akce (vedle mě stálo tak neskutečně otravný dítě, že jsem myslela, že mu jednu fláknu) a když skončila, maminka šla na pití do chaty Jeskyňka, kde domlouvala s tátou, kdy má pro nás přijet, a já šla na prohlídku jeskyní, kde jsem už roky nebyla.
Prohlídka byla šíleně super :D Šla jsem já... a asi třicet mladých sexy vojáků :D Jejich přítomnost mě celkem rozehřála, vrr... :D
*
7.) Po výlezu z jeskyní

Každý si něco zaslouží :D
Jakmile jsem z jeskyní vylezla a mamka viděla ty vojáky, ptala se : "TIHLE tam byli s tebou? Wow! A všiml si tě někdo z nich aspoň?" :D
*
8.) K pití trocha kultury

Nutno podotknout, tahle fotka byla tátův nápad, přičemž ji i odfotil
*
A teď něco ne zcela whovianského:
9.) Malá tankistka

Ve druhé vojtěchovské hospodě, když jsme čekali na mamku, až dojde ze Zkamenělého zámku. Poprosila jsem hospodského, jestli se v tom můžu vyfotit a... vidíte sami :D
Nevím, jestli to jde vidět, ale ZASE jsem si spálila oční víčka :D
*
10.) Grumpy Kiki

Nu... co ještě dodat? :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14