Doprovod - krátký komix

Hellou!
Nějak si nevzpomínám, jestli jsem tento komix už slibovala a taky tu o něm nemohu najít žádnou zmínku, tak to vypadá na překvapení :D
Je to dílo kratšího rozsahu, vzniklo stylem "Jé, to je blbost! To musím nakreslit!", nicméně nakonec to snad není tak špatné..

Jak to tak vypadá, zase se začínám vracet ke kratším komixům, protože mám rozdělaný ještě jeden, i když podstatně delší (by tedy měl být...). Jedná se o (nevím, jestli napsat parodii) takové sci-fi, se známým námětem nacistické základny na Marsu. Doufám, že se to povede, já to dodělám a nakonec to dám i sem.

Nuže, snad se pobavíte.




***
Pro vysvětlenou - Goldberg (celým jménem Chaim Goldberg) je další postavou z příběhu "Jak mi Luftwaffe vzalo ideály". Žid (neptejte se mě, jak je možné, že na to celou válku nikdo nepřišel...), ke všemu ještě typ muže, který přitahuje snad všechny ženské z okruhu dvaceti metrů a chudák sám neví, proč tomu tak je :D Asi ta kabala...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14