Margit - znovu

Hellou!
Jsem tu dlouho nebyla, což? :D
Mám naskenovanou zase nějakou Margit a po oskenování jsem ještě dodělala dva obrázky s ní. Zkusím o prázdninách spáchat ještě něco.
Jsem dneska jaksi unavená, proto nečekejte nějaký dlouhý úvod. Asi to sem rovnou střelím, půjdu sejmout pár letadel a pak zalezu spát...


1.) 1930


Malá, roztomilá, desetiletá Wolfiho princezna *zadržuje smích*
Napsala bych, že šaty jí pořizoval táta, ale byla bych nařknuta z rušení nočního klidu svým smíchem *a stejně to nevydržela a chláme se jako opice*
***
2.) Zima 1942 (asi)

Hah, tak tady se mi povedl asi jenom ten kabát... :D
Ten obličej... zdá se mi, že jsem to totálně podělala :D Strašně se mi to nelíbí a já nevím proč... :D
***
A bonus - Heddy Fawllerová (Irmina Mutti)

Ohledně datace - plus mínus 1913, moc jsem to nedomýšlela. A nějak okolo její svatby...
A ta oranžová... škoda mluvit. Ale trochu to obhájím - vypůjčená pastelka, co dřela papír.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14