Malý návrat fantoma Opery (a ostatních)

Hellou!
Všimla jsem si, že mám v archivu několik obrázků z léta, které jsem sem chtěla dát už dřív, ale trochu jsem na ně zapomněla.
Asi v polovině července jsem projížděla programy a na Dvojce jsem objevila super seriál - 'Allo 'Allo :D

Začalo mě to strašně bavit (musím říct, že tak jsem se nenasmála dlouho) a snažila jsem se nevynechat ani jeden díl, ačkoli to dost dobře nešlo - nejdřív tábor, potom Tři dvory a dohadování se kvůli tomu s babičkou (kterou jsem si pak soukromě překřtila na Frau General - podle generála von Klinkerhoffena :D ). Stejně jsem si to ale vybojovala :D

A u jednoho dílu jsem se přistihla, jak si tam projektuju Erika a jeho blízké (včetně sebe samotné, jak jinak než nesobecky...). Z čehož vzniklo pár obrázků na toto téma, které vám chci dnes představit.


1.) Erik

- namísto Reného, majitele kavárny. Na rozdíl od něj byl Erik své ženě věrný, nicméně povahové rysy byly dost podobné :D
***
2.) Kitty

- sličná fantomova sestra Kristina, v příběhu místo vojína Helgy (jo, to byla jedna z mých oblíbených postav). V mé verzi byla nasazena na německé velitelství, aby získávala natajno zprávy pro odboj.
- její divoký společenský život se nedal zapřít - šla po všem, co bylo prokazatelně chlap, nebyl s ní do rodiny a dalo se na něj koukat :D
- tohle je navíc úplně první kresba Kitty :D
***
3.) María

- Erikova milovaná žena, dosazena místo madame Edith. Na rozdíl od ní byla trochu průbojnější, měly ale společné své "umění" zpěvu :D
***
4.) Vědmi

- přítelkyně Erikovy rodiny, zastupující servírku Mimi (moje úplně nejoblíbenější postava :D ). Společné měly téměř všechno :D
- pokud slyšela o nějaké nepravosti či plánu, okamžitě se dobrovolně hlásila do akce, neboť si nemohla nechat ujít příležitost provést něco nepříteli.
***
5.) Marika

- Vědmina nejlepší přítelkyně, jako jediná nepřevzala ničí roli. Objevila se tam docela vtipně - trochu hůř přistála (=havarovala) kousek za vesnicí a tam ji objevil Erik s Maríou
(Marika (s kuklou a leteckými brýlemi): "Promiňte, letí se tudy na Stalingrad?"
Erik (nepoznal ji): "Ehm...záleží na tom, odkud letíte, pane. Přes Francii to máte zálet vždycky..."
Marika: "Letím z Rumunska."
Erik: (povzdech) "Vítej, Mariko")
- vítaný Vědmin komplic - spolu páchaly nepravosti proti Němcům s ještě větším zápalem
- obrázek bohužel není z této "série", protože jsem ji tam domyslela až později a zapomněla jsem ji přikreslit. Kreslena podle tohoto.
***
A bonus - Kitty & María, asi 1880

Jeden z prvních novějších pokusů o historickou módu, odnesly to opět tyhle dvě...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14