Cesta do Anglie 2 - část 9

Hellou!
Tak... jak vidím, mé rádoby předsevzetí přidávat sem CdA2 v úterý a čtvrtek tak nějak vyšumělo... eheh...

No jo, jenže ono je pořád něco - (přehled od poslední části) Vánoce, Silvestr, pak jsem na to nějak zapomněla, písemky, další písemky a pro změnu ještě písemky.

Tak se mi zdá, že já to do toho dvanáctýho května, kdy jedu do Londýna zase, asi dopřidávat nestihnu :D

Jako malý revanš bude dnešní část trochu delší (snad, pokud se mi to nezdá).
Můžete očekávat falešné obvinění, úchylku na muže v uniformách, štěkající... věc(?) a Garreta netykavku :)


(po nějaké chvíli - autobus zastaví a někdo vyrazí Nualu ven)
Nuala: Ale já Karla netrefila!
Marika: To povídej holubům!
Greenie: A kdo jiný podle tebe tu nosí tvoje boty? Ty modrý s pásky!
Mai: (zle se zahihňá a schová druhou modrou páskovou boty do tašky)
(autobus se rozjede, Nuala zůstává stát na silnici; Blondie jí ze zadního okýnka zamává se zlým úsměvem)
(o něco později se autobus sekne v koloně)
B: Krucifix!
H: Nebuď sprostá!
B: Vždyť nás ta blbá blondýna zachvíli dojde!
Abe: Blondie! Tak nebuď přece sprostá!
B: Chjo, tak dobře, Abe...
Mai: Jé, venku jsou celkem fešní kluci!(začne mávat)
L: Kde?
S: (chytne Lusíího za límec) Zpátky, Malfoyi! Žádný takový!
L: Ale já chtěl taky zamávat! Jsou docela pěkní!
S: Ne, on není teplej. Je jen blbej...(na Lusíího, vražedně)
L: Neříkej, že žárlíš!
S: Až doma! (trefí ho bota) AU! Už se nehraje!
E: Excuse moi! Nějak mi to upadlo. (začne se smát)
Liz: Hele, holky! Chlapi v uniformách!
V: Vojáci!!
(všechny svobodné holky se nahrnou k oknům, odkud jde vidět na oba vojáky v džípu) (začnou mávat)
V: (hrábne do tašky pod sedadlem) Tak tyhle si vyfotím! (narovná se, otočí se k oknu, rozhlédne se) Holky? Kde jste všechny? (otočí se zpět k oknu; oba vojáci na ni mávají) Ajaj! Trapas! (nervózní úsměv, zamává zpátky)
Alex: Neměli bysme schovat tu mrňavou zelenou?
Andy: Proč?
Alex: (nenápadně ukáže ven)
(v džípu)
voják 1: Hele... to malý zelený v tom autobuse... to je víla?
voják 2: Už... nepij!!
(zpět v autobuse)
Andy: Ale asi ji už pusťte ven. Ona v té tašce moc dlouho nevydrží. Nebo spíš - ta taška už moc dlouho nevydrží
(taška se posouvá v uličce a ozývá se z ní něco jako "CHCI VEN!")
Alice: Tak já ji pustím...
B: Ne, ještě ne! Já si to chci natočit! No ták, běhající taška...
Nuada: (pustí Greenie ven) Musím se za ni omluvit, tak se chová ke všem.
Greenie: (políbí ho na tvář) Děkujííí!
B: (jedovatě) Ty jsi byl vždycky na ty malý, že?
Nuada: Ty taky nejsi nějak vysoká
B: No teda! To jsi podělal! Danny, jdeme!
Danny: Kam chceš v autobuse jít?
B: Kam jinam, než na zadní sedadlo! Pujčíte nám někdo deku?
María: Eh... a myslíte, že je to dobrej nápad? Já jen, že je tam něčí taška a... štěká...
H: Nebude Vědmina?
V: Ne-é! Ta moje je tady! (vyndá tašku zpod sedadla a demonstrativně ji rozepne; letmo jde zahlédnout Maričina zásoba lízátek, lékárnička, tequilla, antidepresiva...) Je tam snad něco, co by štěkalo?! (tašku zase zavře a hodí na zem)
Marika: Haf (blbý úsměv)
S: Tak čí je teda ta taška?! Tvoje? (otočí se k Lusíímu)
L: Ne ne! Já mám svou kabelku od Gucciho!
S: (snaží se to uhrát do autu) On má jenom rád módu...
Garret: Ježiš! Ta taška je MOJE!
Alex: Ty jsi opravdu řekl "Ježiš"?
Garret: Totiž... U Alláha! Ale já to nechápu... to by vůbec nemělo štěkat. Je to dávno mrtvý, sám jsem to balzamoval... a navíc je to úplně jinej druh!
Petr: Že by to sežralo bráchovy lektvary?
S: Cože?! Luciusi! Kam jsi je dal?!
L: Nó...do té černé tašky, jak na ní bylo napsané "Výhradní majetek G. Danfortha, nesahat!"...
Garret: (vražedně) Ty jsi mi dal do tašky nějaký patoky?! (vytáhne z rukávu bodák)
Alex: Proboha, klid! Vidíš, já to říkat můžu! (pokřižuje se) Omlouvám se, pane, že jsem brala tvé jméno nadarmo...
Marika: (hlava v dlaních) ÁÁÁ!!!Už toho nechte!! To pálíííí!
V: No to jo, nechte toho! Ona by lozila z toho po zdi!
Marika: (otráveně) Nechce se mi -_-
Z: Tamarko... jsi si jistá, že jsou v pohodě?
T: Jásne... vždyť se kámarádí s Mái. Músi byť nórmalni... dóufam...
Mai: (sedí schoulená do klubíčka, zakrývá si pusu rukou a kouká ke stropu)
Z: No to bych neřekl.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14