Malé velké totální nasazení

Hellou!
Tak jsem se zase v Literárním klubu přihlásila do Podzimního duelu. Konkrétně na šestý týden a šla jsem proti NiceRoovy. Naše téma bylo "Totální nasazení".

Ajaj, co teď? Tohle šlo naprosto mimo mě! Co s tím? Vzdát to? To ne! I když napíšu pitomost, NESMÍM to vzdát! Vždycky (to znamená dva předchozí duely) jsem vždycky poctivě bojovala, i když jsem vyhrála až napodruhé.

Což znamenalo něco vymyslet. Pořád jsem přemýšlela, nakonec jsme rezignovala a napsala první nápad. Také jsem ho tam poslala.
A vypadá to, že pokud nezapomněli zveřejnit soupeřčino dílo, dostanu to vítězství asi MOC lacino :D

Ach, tak se pusťme do díla:
Malé velké totální nasazení
aneb
Téměř velkolepý epos o tom, jak se podnájemníci rozhodli pomoct domácí


"Máš?"

"Oui. A vy, monsieur Nuada?"

"Vždy připraven! Hotovo, Andy?"

"Ještě ne! Ta žíravina se musí nechat odstát!"

"Proč já?" zavrčel Nuada, zatímco sebou praštil do křesla. "Proč já jsem v tomhle domě jediný schopný vojevůdce?"

"No protože," zareagoval na jeho vrčení Erik, "pokud si dobře vzpomínám, vy jste téměř vedl Zlatou armádu, zatímco já jsem hudební génius, který strávil většinu života v podzemí. A Andarien je zapřísáhlý pacifista."

"Nebylo tomu tak vždy," zamumlal Andy od sporáku, na kterém vařil v kastrólu žíravinu. "Nicméně, dal jsem Morgathovi avízo, že má vyhlásit totální mobilizaci. Udělal jsem to nerad, ale když si to situace žádá…"

Zatímco čekali, až bude žíravina hotová, vládlo v místnosti nezvyklé ticho, rušené jen bubláním v kastrólu a podupáváním. Pak se ozval Nuada: "Řeknu vám, pánové, já nemít ve sklepě nastoupenou Zlatou armádu, nachystanou do boje, tak snad z čirého zoufalství požádám Doktora o TARDIS a letím do Fairfieldu poprosit toho ďáblova zplozence, aby nám šel pomoct."

"Myslel jsem, že se s Hellboyem nesnášíte," řekl Andy a kontroloval pomocí železné tyčky, jestli je žíravina dostatečně odstátá. Pokud by se tyčka rozpustila, bylo by to dobré znamení.

"To sice ano," připustil Nuada, "ale tohle je stav nouze. Snad bych se mu i omluvil. Tahle situace si prostě žádá totálního nasazení."

Po nějaké chvíli Andy přelil žíravinu do velice odolné lahvičky a přípravy k boji byly u konce.

"Takže, projdeme si ještě jednou strategii - já a Zlatá armáda budeme v přední linii, zboku budou krýt Morgathovi démoni a Andy s žíravinou. Eriku, ty budeš s oprátkou v záloze, kdyby se něco pokazilo. Jasné?" dokončil otázkou svůj proslov Nuada.

Zbylí dva přikývli a už chtěli vyrazit, když se odvedle ozval ženský hlas: "Kluci?"

"Co je?" ozvali se všichni tři, takže to poněkud připomnělo scénu ze seriálu "Jsem v kapele".

"Už je to dobrý, já toho pavouka killnula sama…"
***
Ano, je to krátké :D Na mě příliš. Ale co jsem mohla dělat, když tohle byl chudák jediný nápad, který jsem k tématu vytvořila :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14