Cesta do Anglie 2 - část 7

Hellou!
Tak jsem tento víkend byla u Mariky a kromě toho, že jsme dělaly cukroví a ona mi pletla copánky(takže vypadám trochu jako Mai), jsme taky napsaly kousek k CdA 2. Jako tedy do zásoby.

Nejsem si jistá, jestli jsem to tu už zmiňovala, ale příští rok jedu do Anglie zase :D Máme s Marikou přibližný plán, že bude možná i CdA 3 a rozmýšlíme i postavy, které tam zneužijeme... totiž obsadíme :D Zatím to mají už bohužel jisté například Doctor a River Songová :D

V dnešním díle dořešíme podivné ůchylky (u s kroužkem zcela schválně, protože tohle nejsou jen úchylky), prozkoumáme nabídku "nahých časopisů pro dámy", vezmeme nové členy a zjistíme, co se děje na záchodech na benzínkách :D


(o něco později)
E: (otočí se na Abeho) Mezi námi, panenky nejsou nic, za co byste se měl stydět. Já doma dokonce měl figurínu své bývalé.
María: (ledovým tónem) Eriku, co jsme si řekli?!
E: Že nebudu o Christine mluvit jako bych s ní někdy něco měl...
María: (pohladí ho po masce) Tak je hodnej...
(O DOST později - v Německu)
Liz: (na Hellboye) Zlato, řekni jim, ať mi zastaví. Já musím...
H: Ale to přece vydržíš, ne? Vždyť jsme stavěli před chvilkou...
Liz: Já to opravdu nevydržím!
V: Kvůli tobě zastavovat nebudeme, žahavko!
Liz: (stoupne si) (naštvaně) Tak hele, já jsem matka od jeho (ukáže na svého partnera) dvou dětí! Počurám se, i když kejchnu!
Marika: KARLE 2! Zastavte!
(autobus prudce zabrzdí)
(všem vypadne, co mají v ruce)
S: (hystericky) MOJE KNIHA!!!
L: (vytáhne hůlku) Accio Kniha!
S: No tak já si to s tím rozvodem ještě rozmyslím...
(na německé benzínce)
V: To je přece ta historická benzínka, jak jsme tu loni platili ty nehorázný prachy, aby se pět z nás dostalo na hajzlík?
Marika: Já nevím, já přece zůstala v autobuse.
V: Hm, to je jedno. Tyhle německý benzínky jsou všechny stejný - čistý a upravený. Je jasný, že už nejsme v Čechostánu. Jdeme si pořídit nějakej nahej časák?
Marika: No já nevím, ono moc chlapskejch časopisů není. Jsou spíš pro chlapy.
V: Ale třeba tady v Dojčlenďákově mají nějakou... Playgirl třeba!
Marika: No co ty to bereš...
V: Potřebuju nějakej zábal na nervy!
(chvilku přehrabují nabídkou, najednou se zpoza rohu ozve)
ženský hlas: Tak héle, ja věděla, žé jsi škrt, ále že áž takóvy, žé mě na spoléčnou dovolénou vézmeš ke sve matce, ktéra je návic už 40 let pó smrti...
Marika: Tyjo, to zní jako...
V: Tamčá!
Tamara: Vědmi? Tó jsi oprávdu ty?
V: Tak ne asi, já jsem kávovar...
T: Héle, vždyť vite, žé mě tén hájzl póřád vytáči.
V: Hele, Tammy, pořád sama?
T: Nět, já jsém tu s támtim...ehm, támtim (ukáže)
Zkouřenec: Tamarko, v pořádku?
Marika: Jé, to je ten legendární plynochlap s marjánkou ve skafandru!
V: No, to jsem nebyla já. To Blondie...
Z: Jo tak to ona?
T: No a vite, jáke to bylo zklamáni, když učínky výprchály? Téprve téhdy jsem zjistila, jáky je to SUCHAR!
Marika: (vytlemená opravdu neuvěřitelně) Těší mě, pane Zkouřenec!
Z: Ehm...mě také, slečno...?
V: To je Marika Tepeš. Dcera nejslavnějšího z upírů...
Marika: Dobrý, Vědmi. To říkat nemusíš.
B: (přiběhne tam) HOLKY! Na záchodkách je zase ten hajzldědek co loni!
Marika: Páni!
V: Jdem na něj!
T: Cóže? Tróchu vas néchápu…
B: To ti vysvětlím po cestě…dobrej, Zkouřenče…
Z: Eh…taky zdravím (instinktivně si kryje jeden z ventilů - ten, kterým se dá nejsnadněji sypat mletá marjánka)
B: Ježš…já už to znova neudělám! (potichu) Teď…
Marika: Tak kde to vázne, musíme ho jít pozdravit, ne?
(doběhnou na záchodky)
V: (odkašle si) Ehm… Gutn tág, herr Hajzldědek!
Hajzldědek: (leknutím nadskočí) Zase vy?!? Kde je vás víc?
Marika: Máme pro ně snad dojít?
Hajzldědek: Néé, to nebude nutné… eheh… je milé vás znovu sehen…totiž vidět… aléé...
B: Proč jste v černým?
Hajzldědek: Helmut umřel…
V: Oh…to je smutný…
Marika: (šeptá) Ani náhodou…
B: Jestli chcete, my vám tu můžeme dát vydělat na rakev!
V: Pro toho švába!
Hajzldědek: Sehr gut! Tak to bude… ehm… pět euro a… vaše krátkovlasá kamarádka jde taky?
T: Nó, pókud by byl v céně i oléj ná vyměnu…
B: Víte, tady je to poněkud…
T: Tak jéstli to nezáhrnuje i oléj na vyměnu, ták vam na nějaky hájzlik kášlu! (odejde)
(trapné ticho)
V: Tak…ehm…z toho zbytku mu udělejte nádhernej pohřeb!
(holky zapadnou na záchodky)
(po chvíli)
Marika: Aííííík! Tady je další šváááááb!
Hajzldědek: (pomyslí si) Helgo?
(v tu samou chvíli na pánech)
S: Hele, tohle je TA BENZÍNKA, kde jsem vloni přišel o knihu! (zle se podívá na Nuadu)
Nuada: Na mě to nehodíš, spadla ti sama.
L: Když jsme tady tak sami kluci, tak povídejte, co holky?
Garret: Malfoyi… tohle jsou pánský záchodky.
L: No a?
Garret: Tím chci říct, že tady to funguje takhle - uděláš, co musíš, a pryč! Chápeš?
S: No on to právě že nechápe. Je takový… (naznačí něco jako "natvrdlý")
E: Rád bych se připojil k debatě. Ale jen za předpokladu, že se budeme koukat… ehm… jinam.
Garret, Nuada, S: Jo, jasně, okej, neboj se…
L: Proč?
(trapné ticho)
Nuada: Opravdu? Opravdu se ptáš NA TOHLE?
L: A neměl bych?
S: Luciusi… eh… až to dodělám, vezmu si tě na chvíli stranou, ano? Rád bych ti něco vysvětlil.
E: A to víš jak?
L: Nevím, ale je sranda to domýšlet.
Nuada: Víte…já jednou zalezl s Blondie na dámský hajzlíky, ale nevím, kolik toho dělají holky osamotě. My totiž jaksi…měli na práci svoje… eheh…
E: Povídej, nešetři nás!
Nuada: Právě že na tohle bych rád zapomněl… bylo to na trajektu, a… my byli trochu zhulení, a…
S: Počkej. To bylo na pánských hajzlech!
Nuada: Vždyť povídám, že jsme byli zhulení!
L: Ale to si náhodou pamatuju i já! Sev mi tam tehdy něco škrtil.
S: To…bych tu nevytahoval…
L: Proč ne? Tehdy ti to nevadilo!
S: (myslí si) Merline...
Garret: Hulení na trajektu? To zní zajímavě! Povídejte!
Nuada: (začne vyprávět) Takže... bylo to tak...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14