Kecy studentů (už) Kvinty 2013/2014 - díl 2.

Hellou!
Jak to tak pozoruji, jsme v "hláškování" produktivnější než minulý rok touto dobou. Aspoň v nečem je ta makačka na střední pozitivní...

Ještě to tu zneužiji ohledně Cesty do Anglie 2 a jejího přidání - vypadá to na pátek. Prostě to nebude jako posledně, kdy jsem dávala pokračování každý den. Málokdo si starších dílů všiml a většinou jsme si to komentovaly já s Marikou.

No nicméně, teď pokračuji s hláškami :)


učitelka na zeměpis/na tělocvik/bývalá esesačka (nebo podobná verbež): "Tehdy nebyl hajzlpapír."
já: "Tak Rudý právo!"
učitelka: "To pouštělo, takže jste měli zadek špinavější ještě víc"
*
říďa: "Do-nor-ak-cep-to-ro-vé... jo, jsou tam všechna písmenka!"
*
třídní/matikářka: "Vás dva museli vyhrát v tombole..."
*
dějepisář: "Členili obyvatelstvo na takzvané varny..."
spolužák: "... pervitinu!"
*
češtinářka: "... snad mi to chudák Plautus promine, doufám, že se v hrobě neotáčí..."
*
dějepisář: (prohlíží vadný referát) "Proč se tady u Zdi píše velké Z?"
spolužák: "Protože je velká!"
*
spolužák: "Pane učitel, vy máte rýmu jako trám!"
dějepisář: "Ne, jen jako desku."
*
spolužák vysvětluje, proč starověká Čína zůstala tak dlouho izolovaná : "Jsou tam velký hory, se tam nikomu nechtělo lozit."
*
dějepisář: "Které starověké státy znáš?"
spolužák: "Nó, Egypt... Babylónskó řišu..."
*
dějepisář: "To bylo jabko, vole!"
*
spolužák v hudebce: "Oráltoria"
*
učitelka na hudebku: "Měl 20 dětí..."
já: "Váu..."
*
vlastní výklad BWV: "Bachwerkecosi..."
*
spolužák v češtině: "Chytání lelek"
*
(po dějáku)
spolužačka 1: "Jak mám jako vědět, kde je Středozemní moře?! Vždyť nejsme v zemplu!"
spolužačka 2: "Vždyť já ani nevím, co teče Českou Republikou"
*
Nikitka: "Ich bin sorry, vole"
*
třídní/matikářka: "Vypočítej mi v (výšku)"
spolužačka: "Koho?"
*
češtinářka: "Významný panovník Franské říše? No tak, máte ho tam na nástěnce..."
spolužačka: "Li Po?"
*
češtinářka: "Nesmějte se moc nahlas, ale ty ženy se jmenovaly Krumhilda a Brunhilda"
*
češtinářka: "No a nakonec tam poumírají úplně všichni, jako v antické tragédii..."
*
češtinářka: "Co jste čekali, když ji tam tak opěvuje?"
já: "Že mu na hlavu vylije nočník?"
*
spolužák: "Tak on jí tam skládá poezii a ona se a něj vy*ere!"
*
učitel na ZSV: "Uhelné prázdniny už nehrozí, máme plyn, takže jediný řešení je dynamit"
*
učitelka na biologii: "Je to takový tvrdý a proto to stojí"
spolužačka: "On je přefiklej..."
učitelka na biologii: "Ne, to byste ho nejdřív museli přefiknout..."
já: "Nééé..." (četla jsem během hodiny slash Reini/Himmler)
*
třídní/matikářka: "Kdo má bobra, přijde do učebny..." (myšlena soutěž iBobr)
*
říďa: "Jakože Vařila kašička myšičku... totiž naopak..."
***
Jedině snad tyhle hlášky mě na škole baví :D Když mi sebrali výtvarku... ach jo... :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14