Cesta do Anglie 2 - část 6

Hellou!
Hned na začátek taková velmi super věc - Marika znovu rozjela svůj blog! Je to velmi milé, že ho nezrušila...

Dnes dořešímu Greenieinu závislost, podíváme se zblízka na lentilky :D a pořešíme hudební a jiné ůchylky a tajemství, která se nikdy neměl nikdo dovědět :D


(Andy se vrátí s absintem; kolem Greenie je houf holek)
Liz: Jé, to je roztomilý...
Marika: Hned bych si ji namočila do kafe!
V: (zfetlá z antidepresiv) A já do svejch léků...
María: Páni, takovou jsem vídala, když jsem tančila v Moulin Rouge...
Alex: GARRETE! Pojď se podívat!
A: (na příchozího Andyho) Ty máš fakt úžasnou kamarádku.
Andy: (patřičně zmaten) Ehm...
B: Tu chcu dom! Danny, pocém!
Nuala: (políbí Andyho na tvář) Ty jseš tak citlivej...
Andy: (nervózní smích) (trochu se červená)
Greenie: EHM! Já jsem tady, Andariene.
Andy: Bohové... kdyby tohle viděla Minty, ta by mi dala...
Greenie: Jó, dala. Ale ne to, co myslím já! (předvede)
Andy: No mně se zdá, že už ten absint nepotřebuješ...(otáčí se)
Greenie: Ne ne! Já ho potřebuju! Nutně! (hodí do sebe obsah vršku na ex; rozsvítí se) To sedlo...
Alex: Jé, ta tvoje víla je ochlasta?
Andy: Ne, jen tím dobíjí energii.
Marika: A co když se napije moc?
Andy: To doufám, že se nestane...
V: (čučí na oblohu, ve tváři bezstarostný /=sjetý/ úsměv) Helé... tamtén mrak vypadá jako zajíček s jednou koulíí... ale kde má tu druhóu? No ták, přiznejte to - kdo mu ji ufikl?
Mai: (vzhlédne k obloze) Vždyť je to aligátor!
Nuala: Co kecáš?! Vždyť...(podrobněji zkoumá) to je koťátko!
María: Blbost! Láhev lihu!
Marika: (odtáhne Vědmi kousek stranou) (výhružný tón) Dneska už by to s těma práškama stačilo, ano?
V: To byly lentilky!
S: Ale její prášky jsou přece bílý... PETŘE!!
P: Hele! Extázi nemám! Někdo mi ji šlohnul na pařbě k ukončení školy!
H: Jé, vy jste našli moji ext... totiž - ZABAVENÝ MATERIÁL?
L: Ne, ona (ukáže na Vědmi) ti ho sezobala.
Abe: Ne, tvoji... tvůj zabavený materiál mám já.
P: Tak co to teda sežrala? Vědmi! Vědmi, ukaž mi na prstech, kolik jsi těch prášečků...
V: (rychle ukáže všech deset prstů, rychle však dá ruce za záda)
S: No, pokud ji teď nedonutíme zvracet, je do pěti minut po ní...
Mai: Potřebujete někoho donutit blejt? (sundá si tenisku)
Nuada: Heléé! Mně někdo sežral lentilky!
(kolektivní oddech)
Nuada: No teda... tak já přijdu o lentilky a oni jsou ještě rádi...
Mai: Klid, já ti seženu nový.
Nuada: To tak! Ještě mi je zas někdo sežere... Ne, děkuju pěkně...
K2: (stojí opřený o autobus; pokuřuje) Tak... abychom vyjeli, ne?
B: Kdo tam bude poslední, je svobodnej zoufalej elf!
Nuada: Helé! Já nejsem zoufalej...
(projde kolem něj Alice)
Nuada: (poklekne před ní) Vezmeš si mě?
A: Ehm... no... ne!
B: Placák, Alice!
(v autobuse)
V: Já jsem se sjela po LENTILKÁCH?
S: (nevzrušeně od knihy) Beztak tam ten elf něco dal...
Nuada: Já do nich nic nedal! To byly obyčky od Nestlé!
P: Noehm....
Nuada: (vražedně, velmi ledovým tónem, při kterém musí mrznout všechny kytky ve vzdálenosti 200 metrů) Ty jeden mrňavej haj...
P: Ty ses se mnou nebavil, tak jsem tě chtěl trochu povzbudit!
Nuada: Eh, tak to bych si radši sednul s tím démonem...
H: Zapomeň! Já sedím s Liz, zjizvenej ksichte!
L: (na Nuadu) Já bych si s tebou klidně sednul...
S: Malfoyi, ty zůstaneš tady!
L: Nechápu, co jsem udělal, když mě oslovuješ "Malfoyi", jsi na mě naštvaný. Proč?
Mai: Přemýšlej!
B: Jó, to tě zabaví na celou cestu!
L: (začne fňukat) To bylo od vás hnusný!
Marika: Ne, doufám, že mi nebude brečet na rameno!
P: Naposledy takhle fňukal, když mu brácha vyhodil tu třpytivou kombinézu, ve které vypadal jako jeden z členů ABBY.
Abe: Cože? On poslouchá ABBU? (rozhlédne se) Tedy, ne že bych ji snad poslouchal...
Mai: Co kecáš?! Napsal jsi to do dotazníku na seznamce! Tamara by mi to mohla dosvědčit!
Abe: Tamara tady není, Mai. A byl bych rád, kdybys...
Mai: Ále, nech mě domluvit! (nadšeně ječí) A měl tam ještě Beatles... a Jefferson Airplane... a Sepulturu... a...
Abe: ... to už by stačilo!
Mai: No nestačí! A víte, co tam měl ještě? Že bez svýho plyšáka neusne!
Nuala: Abe, opravdu?
Abe: Ne, svého plyšáka jsem vyhodil!
H: To teda ne! Máš jich tam celou sbírku!
Liz: To jsou přece panenky.
Abe: (hlava v dlaních) To jsou sběratelské figurky!
B: Pěkně kecá! Jsou to panenky Barbie od Mattela!
L: (pookřeje) Fakt? Mohl bych si někdy přijít hrát?
S: (zpod knihy) Až přijedeme domů, rozvedu se...
***
P.S. - píšu novou ff na DW, ale nebudu ji sem dávat, dokud nebude hotová, protože nechci další nekonečný projekt...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14