Cesta do Anglie 2 - část 4

Hellou!
Jak já budu ráda, když se dožiju, když už ne maturity, tak aspoň konce týdne! Pořád něco píšeme (myslí tím písemku, zápisy samozřejmě píší taky), není den, kdy by se vynechala písemka. Nebo, aby nám to nebylo líto, velké zkoušení (angličtina, maturitní témata). No jo, tady někdo chce, abychom se do konce roku pos... kládali.
Ještě, že máme fotky koťátek. A puzzle o dvou stech dílků. Jinak by mi už hráblo.

Přečetla jsem dneska na jeden dech "Modlitbu pro Kateřinu Horowitzovou". To je hrozná knížka! Pořád jsem si říkala "To je nuda, to je nuda, kdy už se něco stane... ómůjbožecosetosakra??!! O_O " Z toho konce já byla úplně v čudu!

Nuže, dnes v CdA 2 pořešíme co si kdo myslí, kolovací placatku (ta nemohla chybět) a Tři sestry! :D


(v autobuse - následuje klasické popsání "Kdo s kým sedí" - Vědmi a Marika; Seví a Lusíí; Petr se vetřel za Nuadou; Alex a Garret; Mai; Hellboy a Liz; Erik a María; Alice; Andy a Greenie, která si vymohla svoje sedadlo; Abe a Nuala; Blondie a Danny)
(klasický náhled, co si kdo myslí)
V: Jak to ten psychiatr říkal? Hlavně nezapomenout dýchat?
Marika: Tohle bude větší sranda než loni!
S: Hlavně ať se Lusíí nelísá. Ten démon vypadá jako drsňák, kterej nemá rád... menšinově orientovaný...
L: Já chci Sevího... Počkat, on sedí vedle mě! (začne se pokoušet o lísání)
S: Ať ho to ani nenapadne dokončit!
P: Mám novýho kámoše!
Nuada: Proč mě Blondie opustila? Proč? Co má ten její a já ne? Vlastně, co mám já...
Alex: Tohle až budu vykládat holkám v čajovně...
Garret: Nesmím se snažit někoho zabít. Přeci jen mám většinu zbraní v kufru...
Mai: Božemůj, mně je špatně! Proč ty okýnka nejdou otevřít? A proč jsem si nevzala blicí pytlík? Nebo nějakej protiblicí prášek???
H: Chjo... Micinka bude mít koťátka... a já u toho nebudu! Kdo jí bude dělat psychickou podporu? Manning asi určitě ne...
Liz: Vsadím se o všechny svoje podprsenky, že Červenej zase myslí na ty svoje kočky...
Erik: Jak to asi Laurinka zvládá bez nás?
María: NE! NE! Já zapomněla placatkovej podvazek doma!Ku*va!
A: Heh...už je to 8 hodin , co jsem se rozhodla, že nebudu běhna!
Andy: Ah, Minty... kéž bys tu mohla být se mnou...
Greenie: Hm... jsou v Anglii jednorožci?
Abe: Mysli na knížku. Nedívej se doprava. NE! Mysli na tu knihu... Kašlu na knížku, vpravo je to zajímavější!
Nuala: Nějak dlouho se mi nedíval do výstřihu. To je zvláštní... Ah! Už! To je ten Abe, kterého znám!
B: (prohlíží si svůj snubní prstýnek) HA! Dvacet čtyři karátů... počkat, kvalita diamantu se neměří v karátech, ne? Pořád je to ale víc, než na co se zmohl Zjizvenec...
D: Hm... je tu takové ticho... mohl bych začít o něčem mluvit! Jako že to slunce krásně svítí... že jsou kytky pitomý...
Karel 2: Zvláštní parta, tohleto. Nechápu, proč je Karel v té protialkoholové léčebně... vždyť nejsou až tak hrozní!
(o něco později)
María: Heléé, já mám žízeň. Nemáte někdo něco s aspoň padesáti procenty lihu?
Andy: Já mám absinth. Ale ten je pro Greenie, tak nevím, jestli vám to můžu půjčit, madame.
Greenie: No to teda nemůžeš!
L: Já mám jahodovicu!
S: Nevytahuj to na denní světlo!Vždyť mi to doma propálilo knihu! (chvíli je zticha) Ale, nač to skrývat. Však jsem letos tu kolovací placatku vzal s sebou.
Marika: Výborně, tak začneme odpředu!
S: Ale jen jeden lok! Minule mi tam po tobě nic nezbylo!
V: Já nechci. Doktor říkal, že se to nemá míchat s těma antidepresivama.
L: Pohrdnul jsi mou jahodovicou! Nebudu se k tobě hodinu hlásit. Jdu si sednout za Alicí!
A: Já ti vlastně slibovala, že tě naučím počítat!
S: Marná to snaha, drahá. Vždy, když jsme došli k šedesátdevítce, přestalo ho to bavit...
(placatka si vesele koluje; dojde až k Hellboyovi a Liz)
H: (lokne si) (k Liz) Tak teď ty...
Liz: Ne, já nechci.
H: A...ale vždyť to přece normálně piješ, ne?
Liz: Ehm... dneska se mi... nechce. Jo, nechce se mi.
H: No tak fajn... (pošle placatku dál)
(placatka dojde k Abeovi)
Abe: Ne.Ani náhodou! Ještě bych potom začal... no, kdo ví, čeho bych pak byl schopen...
Nuala: Mlč a chlastej. Pak je s tebou zábava (úsměv + zamrkání)
Abe: Tomu se nedá odolat (lokne si) (pošle dál)
(o čtvrt hodiny později)
Abe: (falešně zpívá) Sedim takhle v bordelbaru po koncertě v Budějkáách...
S: Hej! Rybo! To je moje písnička!
Abe: Já nejsem rybáá! Jestli ti to vadí, zpívej se mnou, néé?
S: No tak dobře... (na ex vypije zbytek kolovací placatky) (začne zpívat) Pozbejvám už řeči daru...
V: (myslí si) Ale no ták!
Marika: Já se přidám! (začne zpívat) Z nohavice stoupá proužek dýmu přímo vod...
S: Tak to není! Teď tam má bejt - Nekoukám po zlodějkách! Jaroušek je stále baví, v krytí jsme dost zkušený...
Abe: ... V kalhotách mi náhle žhaví, a není to vzrušením!
V: Ale no táák!
***
A to je teprve začátek, přátelé! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14