Cesta do Anglie 2 - část 3

Hellou!
Taky tak nesnášíte, když je venku kosa a vy máte pocit, že vám i přes čepku brzo upadou uši?

Pokud ano, jsme na stejné vlně :D Jak já nesnáším v takové zimě chodit na hřbitov, kam chodím vlastně ráda...

Dnes dořešíme v CdA2 konečně (!!) problémy se srazem před odjezdem, Vědminu nervozitu a Petrovu lásku k popelnicím jako bezpečnému úkrytu...


(o kousek dál)
Hellboy: Ne, Manningu, opravdu jste nás nemusel vyprovázet.
Liz: (šeptem) Se chtěl ujistit, že jsme opravdu odjeli. Jako jestli bude dvojčata vážně hlídat.
Manning: CO?? Já budu hlídat ty dvě malý příšerky??
H: A jo! My vám to ještě neřekli... Tak už to víte (nervózní úsměv) Překvapení?
Abe: Hodně štěstí, šéfe...
Nuala: (hrozně nadšeně) Takže KONEČNĚ poznám tu legendární Vědmi? To je boží!
S: Lusíí...
L: Ano?
S: Cítím tu přítomnost někoho ještě... naivnějšího, než jsi ty!
L: Tývado! Fakt??
Marika: O tom teda pochybuju... ehm...
V: (krčí se za svým kufrem)
A: (všimne si jí) Co se...
V: (šeptem) Buď zticha, ať mě nenajdou!
A: (dřepne si za vedlejší kufr) Tak co se děje?
V: Jde o to, že já...
Mai: Holky, co děláte za těma kuframa? A můžu se přidat?
H: Vědmi? Ty se zase schováváš za kuframa?
V: NE! Já tu NEjsem!
Marika: Ehm... proč jsi řekl "ZASE"?
H: No, to když byla Vědmi v IVPJ jako neplacená brigádnice, byla jedna akce v Rusku a ona tam s náma nemohla. Tak tam letěla načerno, schovaná za kuframa.
Marika: Jo tak to byl ten legendární výlet, ze kterého si pamatuje jenom ty levitující ozubený kolečka...
Liz: Ne, to bylo jinde. Ale bylo to taky docela legendární...
V: (vyleze zpoza kufrů) (nervní smích, knikání) Takže... Mariku jistě znáte... tamhleten blonďák, co právě skočil do popelnice, je tady Sevího brácha Petr... hih... tohle je Severus Snape a... jaxemenuješty... Lucius Malfoy. Jsou to... Maričini dobří kamarádi, žejo kluci??... ehm... Garreta a Alex znáte... eheh... tohleto je Andarien, ale o něm jste taky určitě slyšeli. Tadyta přerostlá mucha je jeho víla Greenie...
Greenie: Přerostlá mucha??
V: (pořád kniká) Ehm... tohle je María a... její... manžel Erik...
H: Proč vlastně nosíte tu masku?
Erik: Ehm... to je takové trapné, ale budiž...(sundá si masku)
H: To je hustý! Kdo vás tak zmlátil?
Erik: (pro sebe) Tak s takovou reakcí jsem se ještě nesetkal...(nasadí si masku)
L: Jé, to chci taky!
B: (prokřupne si prsty) Já ti to klidně udělám zadara...
L: (skočí na Seva) Pomoc!
H: Blondie... ty jedeš taky?
B: Ty jseš ale DEBIL!
H: No tak to pozor, já...
Liz: Klídek...
H: (k Blondie) Proč jsi vlastně nejela s náma?
B: Vždyť už jsem to říkala! Když u Dannyho v podstatě bydlím, bylo by dívný, kdybych...
H: Jasně... hele, jak to bez tebe zvládaj Upír a Naomi?
B: On má jméno. Jmenuje se Marchello!
H: Ale stejně mu všichni říkáte Upír, ne?
B: To je fakt...
Nuala: (jebne sebou na zem /setkání s Maričiným batohem/) Jau! (rozbila si nos)
Nuada: (otře si krev z obličeje) NE! To se mi zdá. To se mi zdá!... (uvidí svou sestru) Ale no ták!
H: Ten elfí zmetek jede taky?
Nuada: Taky nejsem zrovna dvakrát odvázanej z toho, že tě tu vidím, zplozenče pekla...
H: Abych ti náhodou neupravil ten tvůj zjizvenej ksicht!
Abe: NE! Nedělej to!
H: Promiň, Abe. Já zapomněl.
V: (náhle se rozbrečí) To se fakt musí stávat jenom mně?
Abe: Copak? PMS?
V: Né, ty inteligente...
H: (obejme ji) To bude dobrý, uvidíš...
S: Zvláštní. Proč se takhle nervově zhroutila?
Marika: Ehm... to bude to psychický trauma, co si odnesla z loňska. Dostávala se z toho půl roku. Dva měsíce intenzivní péče, tři v léčebně a měsíc pak ještě musela brát antidepresiva...
Andy: Ehm... jestli jsme tu vážně všichni, mohlo by se jet, ne?
S: Petře, vylez z té popelnice!
P: (vystrčí hlavu) Co?
Mai: Pěknej klobouk!
P: Dík! Sevie, můžu si to nechat? (ukáže na víko od popelnice)
S: Ne, Petře. Nemůžeš.
P: Proč?
Liz: Hádej, přenašeči bakterií...
P: Mý sako je kouzelný! Odpuzuje špínu!
Liz: Ale ne všichni jsme tu kouzlomrsci.
P: Já zapomněl...
D: Ehm... proč ještě čekáme?
Marika: (nevinným hlasem) Karle 2?
***
Teda... osobně doufám, že když jela Marika se školou do Anglánova, neměli takové problémy...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14