Kecy studentů (už) Kvinty 2013/2014 - díl 1.

Hellou!
Tak úplně původně jsem chtěla přidat další část Cesty do Anglie 2, ale nechce se mi. Ach jo.

Taky jsem chtěla přidat "NSP!", ale ouha! - není co...
Vyhrabala jsem tedy aspoň bloček, kam si píšu domácí úkoly (nevím proč, stejně na ně kašlu a neměla bych) a z deruhé strany hlášky. Faktem je, že hlášek mám víc než úkolů. Já si taky zapisuji ty úkoly málokdy, že...

Vedeme třídní kroniku, už od Primy (já nevím, proč názvy ročníků píšu s velkým písmenem. Nedokážu se to odnaučit), ale hlášky tam píšou jen některé a to občas ani moc vtipné. Navíc s pravopisnými chybami a když se mi to jednou za uherský rok dostane do rukou...au, mé oči trpí a má ruka sahá po propisce, abych to nenápadně opravila. Beta-read mě ubíjí.

Já hlášky píšu pro sebe a Nikitu, abychom se tím mohly pobavit kdy chceme a nebýt vázány frontou ostatních.
"Jste studenti, sakra už!" nadává nám občas třídní. My se ale podle toho nechováme (teď myslím "MY" jako třídu, ne "MY" jako ten pár posledních rozumných lidí v Kvintě)


fyzkář: "Když ta třídnice poletí, opravdu bude mít nějakou rychlost"
*
spolužák: "Chrchláčik!" (=kapesník)
*
spolužák: "To miněco připomíná!" (pravoúhlý trojúhelník)
*
spolužák: "Budeme prodávat svá těla, abychom si vydělali na učebnice!"
já: "Fajn, zamlouvám si tvoje srdce."
*
spolužáci v hudebce: "Hrdina byl v tom románě schován... P**O VOLE!... miluji ho..."
*
spolužák: "Já už budu hodnej! Na Rammsteiny přísahám!"
*
ředitel (a taky chemikář náš oblíbený): "Viděli jste někdy atom? Hm, já taky ne..."
*
říďa: "Jsem vůl..."
*
říďa(ke spolužákovi) "A to ti víc kříd nedali?"
spolužák: "Ne"
říďa: "Tak příště řekni, že tě posílám já!"
*
učitelka na biologii: "Je to součást pohlavního řetězce..."
*
"Dezinfekce - 70% ethanol"
spolužák: "Absint!"
*
já: (zkoušená z dějepisu na látku z minulého roku - zrovna jsem se dostala k atentátu na Heydricha) "No a Reini potom... já to řekla nahlas??!!"
*
spolužačka: "Pane učitel, dokázal byste někoho zmlátit?"
dějepisář: "Zeptej se mé sestry."
*
učitel na ZSV: "Sny jsou něco, co podvědomě chcete"
Nikita: "Takže já podvědomě chci obchod s kočárkamaa aby mi ho vkradli?"
já: "A já podle té teorie chci spát s Reinim??"
*
spolužák: "Pane učitel? Já tady musím něco oznámit - na chodbě před holčičíma záchodkama na zemi leží vložka... nebo tampon?... já to nepoznám..."
*
(na nástěnce jsme měli kvůli staroegyptskému umění bustu Nefertiti a někdo na ni přidělal spolužákovu fotku z profilu)
já: "Jé, Petrtiti!"
*
češtinářka: "Já to z té Prahy mám takové zamlžené..."
já: "Je to jasný, chlastala s maturantama"
(každoroční výlet Oktávy na týden do Prahy)
*
češtinářka "Termín pro mýtus na B?"
někdo : "Babský pindy!"
*
češtinářka: (instruuje nás o operním dress-code) "A vemte ssi na sebe to nejlepší, co máte"
spolužák: "Takže na Adama..."
*
učitel na ZSV: "S čím se setkáváme v měnovém systému EU?"
spolužák: "S krizí?"
*
já (v literatuře): "Zeus byl kanec!"
*
spolužák (o přestávce na kámoše, který zařva lcosi sprostého) "Vyjadřuj se slušně, vole!"
*
slogan na jelení lůj: "Vymasti si svého jelena!"
*
v něčí písemce v literatuře: "Autor ód - Pindulin/Pindos" (chudák PINDAROS)
*
kreativní chvilka spolužáků v hudebce: "... všude tam, kam se podívám, kebab v ruce mám..."
***
To je pro dnešek všechno. Bylo by toho jistě víc, ale řekla bych, že článek je dlouhý tak akorát. Navíc, chci si nechat něco i na později.
jo, co se musíme učit všechny ty názvy eposů, jména řeckých a římských autorů etc... je o překlepy opravdu postaráni :D ("Máhábhácože??")

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14