Cesta do Anglie 2 - část 2

Hellou! (zatracené 'ALLO 'ALLO)
Vzhledem k tomu, že jsem byla o víkendu u Mariky a zase to bylo jako dřív - smích, psaní, likvidace hřiště - napsaly jsme docela velkou část CdA2.

Nebudu a ani nehodlám spoilerovat, ale tohle bude fakt velký! :D
Dnes pořešíme organizační neschopnost a courání se na srazové místo. Možná i vyjedeme! (O/_O) Sorry za něj, dostal tam roli a blbne...


(o kousek dál)
Andy: Já ti nevím, Greenie. Myslím, že by se to Minty moc nelíbilo...
Greenie: (otráveně) Pořád jen "Minty tohle, Minty tamto..."... Andariene! Nefňukej pořád! Jednou jsi chlap, tak se tak chovej! Neustálý fňukání ti Amintu nevrátí! Nesmíš pořád žít minulostí... co to je? (pohled nahoru)
Andy: (pohled dolů na Greenie) To je motorka.
V: (dloubne do Mariky, která flirtuje s Petrem) Hele, to je Andy...a nějakej hmyz...
S: To není hmyz...to vypadá jako víla!
V: Prosimtebe, víly neexistujou!
Greenie: To nebylo zrovna politicky korektní, mladá dámo!
V: (lekne se) Ku*va!
Greenie: (facepalm) To taky ne...
V: (ignoruje rozzlobenou vílu) Ahoj, Andy. Dlouho jsme se neviděli... co já vím...
Andy: Od té doby, co jste dostudovaly? Mimochodem, kde máte Lunu?
Marika: Těžko říct... od její svatby jsme ji neviděly... SAKRA! Ona si našla stálého partnera nejdřív! Teď jí každá budeme muset dát deset korun!
S: Ale to není tak moc...
V: Tady jde o princip. My se vsadily, že ta, která bude mít svatbu nejdřív, dostane od zbývajících dvou dvacku. Tak nějak jsem spolíhala, že to budu já...
Marika: Jseš blbá? Vždyť jsi zdědila velkej barák s rozlehlou zahradou A chatu v horách! Já jsem musela určitou dobu přespávat pod stanem u řeky! Blbý jarní povodně...
V: Však jsi pak bydlela u mě, ne?
Marika: Jo, to bylo fajn (úsměv)
V: Ah... legendární časy...
D: Ehm... dámy, tam někdo jde (ukáže)
Mai: (pozdrav ze Star Treku) Čáu
B: Jé, my dvě jsme se dlouho neviděly! Naposledy na tom hudebním festivale...
Mai: (luskne prsty) No joo, Lulapalooza! Jak jsem tam hodila po tom chlapovi z Guns'n Roses svoje triko?
B: Ehm...to nebylo triko, ale bikiny.
Mai: Jo tak proto mě odváděla ochranka...
Nuada: Protože Vědmi a Marika nejdou přehlídnout ani na dálku, myslím, že jsem tady správně. Zdarec, vy dvě...
B: (začne ho ignorovat) Neslyšeli jste tady někoho mluvit?!
Nuada: (sarkasticky) Taky tě zdravím, žehlící prkno...
B: Ty jeden...!
D: (drží ji za ruku) Klid, zlato. Hlavně KLID, ano?
S: (na Nuadu) A ty taky klid. Na ten tvůj bodák není nikdo zvědavej.
L: Ale já jo!
P: Luciusi, my víme, že jsi úchyl, ale tohohle bys mohl nechat na pokoji. Vždyť vypadá jako sympaťák! Hele, kámo, nechtěl bys parťáka? Na lovení holek...
Nuada: Eh... radši ne, děkuju... (couvne o metr dál od Petra)
Marika: (šeptem) Ty, elfe, tenhle je ten... (vidí Petra, jak si zase hraje s motýlem) normální. I když je to dost relativní pojem.
V: (začne se rozpačitě smát) Jo a to byste nevěřili, koho jsem pozvala ještě...
Erik: Omlouvám se, asi tu budeme poslední, ale tohle místo se nedá najít na mapě...
María: Eriku, pusť mě. Vždyť umím chodit! Ty doby, kdy to bylo jakš takš romantický, zůstaly v katakombách Opery Garnier.
S: María! Teda, ty jsi zavřela nonstopáč?
María: Né, teď to tam vede naše adoptivní dcera Laura...
S: Adoptivní dcera? Cože?
Erik: Ty jsi mu to ještě neřekla?
L: (na Sevího) Taky si něco adoptujeme!
S: Až se zbavíš střídavé péče o Draca...
A: Jé, vy už jste svoji? Seví, proč jste mě nepozvali na... jak se tomu říká? Myslím, že když jde o dva muže, tak se tomu neříká svatba, ne?
S: Registrované partnerství, Alice. Vždyť jsem ti to psal.
A: (nemůže si vzpomenout) Ne. Nepsal. Nic. Nikdy.
L: A vždyť to bylo tajné. Jen 500 hostů!
S: To je fakt...
Alex: Tédá! Od té doby, co jsme tady byli na kafe, se to nijak nezměnilo!... Vlastně tady už není ten stromek...
Garret: To bylo na náměstí, Lexí.
P: Jé, nové tváře!
Garret: (vytáhne z rukávu nůž) Jdi od mé ženy!
P: (vystrašeně vycouvá)
Alex: To byl kdo?
Marika: (ukáže na Sevího) Jeho bratr
Garret: Aha, omlouvám se (zase nůž schová) Já jsem Garret (elegantně podá Petrovi ruku)
P: (vystrašeně)P... P... Petr... S.. Snape...
Alex: Hm... jsi docela v pohodě! Já jsem Alex (podá Petrovi ruku)
P: (vystrašeně) T... těší m... mě... moc... mě těší...
Alex: Máš jemný ruce. Co používáš?
P: K... konopnou ma... mast. Z v... v... vlastních zdrojů...
Marika: (všimla si jejich snubáků) Hej, to se mi zdá, nebo jsou tady všichni spárovaní jak ponožky u Vědminky v šuplíku?
Mai: Ponožky? To já nenosím...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14