Cesta do Anglie 2 - část 1

*vrazila Erikovi paličky do rukou a posadila ho ke kýblu/bicím* Ehm, ehm... *Erik s povzdechem zmizel*

No, představte si tam sólo na bicí. Musím na to splašit někoho ochotného...

HA!

Je tady!

Po dlouhém čekání - první část CdA 2!!
Vědmina a Maričina nezávislá částečně upíří fantomácká poloelfí produkce přináší
Cesta do Anglie 2: Zpátky v Londýně
Postavy: Marika - sama sebe, Seví, Lusíí, Petr
Vědmi - to ostatní (jako obvykle)
Autoři: Vědmi & Marika
Děj ve stručnosti: Vracíme se do Londýna! :D

Kdo to ukradne, tomu hlava upadne (nebo bude od zbytku těla surově oddělena rukama autorů) (či ukousnuta, záleží na náladě)


(Vědmi a Marika postávají na autobusovém nádraží v Díře na Moravě)
Vědmi: Jak jsi mě k tomu vlastně donutila? Copak jsem loni neříkala - už nikdy? (zoufalý pohled)
Marika: (nadšeně) Ale Vědmi! Bude sranda!
V: Eh...jen aby. (kouká na mobil) Proč že je vlastně tak trapné, když jsme tu vždy první...?
Marika: Protože...
Blondie: (mává) Čáááu!!!
V: (zaujatě) Koukni, Mariko, koho to s sebou má? To není Nuada!
Marika: (vyděšený pohled) Ona ho nechala?
B: Holky, tohle je Danny (ukáže na černovlasého elfa vedle sebe). Můj manžel (úsměv)
V: T-to je hezký... pěknej snubáček ...
Marika: Manžel? Tak rychle?
V: (vezme Mariku stranou) Co teď?! Jestli nechala Nuadu, bude to průšvih! Já ho pozvala taky!
Marika: Neva! Bude sranda!
V: Hele, víš, že VŽDYCKY když tohle řekneš, něco se stane?!
Marika: (chystá se něco říct)
B: Jo a holky - udělala jsem řidičák! (ukazuje) Takže kdyby se Karel zase opil...
V: Karel s námi nejede. Vyhodili ho. Letos nás poveze Karel 2.
Danny: Počkat. To se tady všichni řidiči autobusů jmenují Karel?
Marika: Jasné, to je asi tak jako když se u vás všichni zahradníci jmenujou José nebo Juanita.
D: No, to je vlastně taky pravda. Mimochodem, máte hezké triko, slečno...
V: To je Marika Tepeš a já jsem Vědmi. Vědmi Viceena Gaar't Ir'loth.
D: Trochu dlouhé jméno, ne? (zasměje se)
V: Jo, kolikrát mi na dokladech nestačí kolonka "Jméno a příjmení"
(najednou se tam portnou Seví a Lusíí)
Lusíí: Tak se nám to povedlo! Jsme registrovaní partneři!
B: CO? (otočí se k Sevímu) Hele, já osobně proti tomu, že se máte rádi, nic nemám, ale... pozvala jsem bratra a ten... no... kdybyste mohli, trochu to kroťte, OK? Bude to tak pro vás lepší.
Seví: Pro mě to nebude problém, jen to budu muset vysvětlit Lusíímu.
B: Tak to abys začal...
Alice: (přijede na bratrově motorce) Hola, amigos! Letos jsem se zařídila perfecto! Mám s sebou několik náhradních kusů oblečení, tak si mě svlíkejte jak chcete! Jo a ještě jedna věc - končím s promiskuitou!
V: (přehnaně) NE! VÁŽNĚ?!
Marika: To nejde, Alice! Kdo tu bude letos za běhnu? (začne se smát)
A: No já tedy ne. Tahle běhna doběhala (taky se začne smát)
B: A to ti vydrží jak dlouho...?
A: Jak vidím, na London Eye už máš jenom vzpomínku...
B: (jen tak se dotkne levého rohu) Jo, to jo... musela jsem si zbrousit i ten druhej, aby to nevypadalo blbě. Málem jsem zadřela bratrovu brusku.
D: (lehce Blondie políbí na tvář) Ale byla jsi krásná i tak...
B: (začne se hihňat) Kník... ty víš, jak holku potěšit.
Marika: (předstírá, že blije Vědmi za límec)
V: (všimne si toho; šoupne se o krok doleva)
Marika: No táák!
S: Jo a mimochodem - přivedl jsem s sebou bratra. Nevadí to,doufám...
V: Ne, vůbec. Kterej to je?
S: (ukáže na blonďatého muže v žlutém saku, jak si hraje s motýlem) Tenhle. Můj mladší bratr, Petr Snape...
Petr: Copak, Seví? Tys mě volal?
S: (sarkasticky) Tak ne asi... Petře - tohle jsou moje staré známé, Marika Tepeš a Vědmi... jak dál?
V: ... Viceena Gaar't Ir'loth. Ale můžeš... tedy můžete mi říkat Vědmi.
Petr:Dobře... Vědmi. Pokusím se to zapamatovat...(pohledem skončí na nápisu na Maričině triku /Kabát/) (pokračuje dál k Marice) Určitě vám říkají všichni, že máte hezké triko...
***
Tadáá! To je dnes všechno, přátelé. Musíme si nějaké části nechat do zásoby, tedy dokud nedopíšeme další delší část...
Mezitím pište své dojmy

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14