Táborový speciál

Zdarec!
Jak jsem několikrát před tímto článkem prohlásila, letošní tábor mě trochu zklamal. Asi v půlce jsem se ale seznámila pořádně s hrstkou suprčupr lidí, takže se to přežít dalo.

Taky se mi trochu dařilo psát, čímž jsem neuvěřitelně s*ala bandu deb*lů a pipin, kteří to asi neuměli nebo co, protože si ze mě pořád dělali p*del (omlouváme se, jinak to vyjadřit nešlo. Kdybyste ji viděli, jak na to vzpomíná, nechtěli byste se jí dostat do rukou). Taky jsem celkem dost kreslila, což je taky asi štvalo, ale nedávali mi můj talent tolik sežrat.

Z celkového snažení vyšly asi tři povedené obrázky, pokud nepočítám vyřízené objednávky.

Je načase vás s nimi seznámit:
1.) Na střeše Opery


Vlastně to není až tak kompletně táborová práce. Je to spíš dodělávka. Ale dodělaná na táboře a to se počítá.
Začala jsem to kdysi ve výtvarce jako práci na téma "Barvy noci", ale nechtělo se mi to dodělávat. Popravdě, JE to sice v noci, ale protože tolik černých pastelek nemám a Photoshop nefunguje, asi to zůstane s bílým pozadím.
Erik - ve svém klasickém kompletu
María - spodní část kostýmu služky v jedné hře
*

2.) Prakovaná

Hráli jsme jednu takovou hru (ve které byl díky Marice náš oddíl nejlepší!!) a strašně jsme kvůli cti potřebovali porazit oddíl číslo 1 s rozdílem skóre aspoň 1:3. Bylo potřeba do týmu pět hráčů "na praku" (1 střelec, 4 drželi dvě gumy do kříže = prak) a čtyři do brány. Jednička byly děsné lemry. Nedali ani jednoho góla, i když se jim to několikrát skoro povedlo (leč neuspěli, díky statečnému nasazení několika lidí "z praku" a statečným obráncům, mezi nimiž byla i Vědmi)

Nakonec nám zbyli jen dva lidi - poslední z držáků praku a střelec. Takže to udělali asi tak jako na výše uvedeném obrázku. Nakonec nám sice zůstal jen střelec, ale odehrála to sama :D
Heh, střelec z jedničky byl pak dost naštvanej: "Nemají čím střílet a stejně nás porazili!!" (vyhráli jsme asi 0:15 :P)
*
3.) Jízda k Wifi

Reálná událost. Opravdu.
Holky z chatky naproti. Bohužel jsem je nestihla vyfotit. Ale to udělala jedna jejich spolubydlící :D Já to nicméně nakreslila :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14