Knihy a abeceda

Helou!
Já vím, slibovala jsem a) konec fotoreportáže o Osvětimi
b) fotobonzaci z prázdnin
c) pokračování "NSP!"
Ale jako takovou čekací vsuvku jsem si připravila takový dotazník, na který jsem narazila tady.
No schválně - přečetla už vaše knihomolka Vědmi knihu od každého písmena abecedy? (máš přes 400 knih jen ve své knihovničce, ani nevím, kolik jich máte v celým domě. Proč ne?)

A - Andělé a démoni
B - Boj o ostrov
C -
D - Dívčí orchestr
E -
F - Fantom Opery
G -
H - Hellboy: Melouchy
Ch - Chrt na vřesovišti
I - Inkoustová krev
J - Jiskra života
K - Krabice živých
L - Lauro, ty jsi ale číslo
M - Mistr a Markétka
N - Noc a mlha
O - Ostře sledované vlaky
P - Paní Láryfáry
Q -
R - Robinsoni z And
S - Spalovač mrtvol
T - Továrna na smrt
U -
V - Vraždící Anubis
W - 
X -
Y -
Z - Zmlkni, mozku!
***
U celého mého snažení vychází toto - ne, nepřečetla jsem abecedu. Nebo si nevzpomenu na knihu na příslušné písmeno, protože ji nemám doma a vypůjčovala jsem si ji z knihovny. Ale jednou se mi to určitě povede :D
Taky jsem vynechala háčky. Nechtělo se mi.
Kdybyste se někdy nudili, zkuste si prohlédnout svou knihovničku. Je to zajímavé...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14