Irminy kecy

Zdravím!
Na začátek chci říct, že připravuji s Marikou takový speciál, kdy ona sestavuje otázky pro Irmu, Isaaca, Alexe, Webera a mě. Mohla by to být parádní blbina. A taky chci příští víkend konečně zveřejnit informace týkající se CdA 2!!

Dnes vám přináším pouze již jednou slibované Irminy kecy.
Je to tak všemožné - hlášky jen tak, vystřižené z "V krytu" nebo prostě nikam se nehodící.

Proto dopijte vše, co máte po ruce, aby se zamezilo poprskání obrazovky. Blbě se to čistí. Zejména čaj...


(malé potíže s hajlováním - formalita, kterou musí dělat, i když nacistka nikdy nebyla)
I:"Jak to je? Levá? Ne! Pravá! NE! Levá! Tak jak to má bejt?!?"
*
(s vyvrtnutým kotníkem na ošetřovně)
I: "Jau! Dávej trochu pozor. Všímej, koho obvazuješ!"
doktor: "Dobrá, tak tedy opatrně..." *po chvíli* "Bolí tohle?" *lehce se dotkne obvázaného palce*
I: *vytřeštěné oči*
(příští záběr na spící stráž na strážní věži. Najednou se ozve strašné zařvání, přičemž strážný málem spadne dolů)
I: "No, možná trošičku... hih..."
*
(podpálení krematoria v Březince)
*stojí před hořícím krematoriem a křičí na nějakého esesáka*
I: "Proč vždycky, když někde najdete vajgl, hned jdete po mně?
*vypadne jí z rukávu cigareta*
I: "Ehm..."
*
"Cigarety si musela shánět formou výměnného obchodu s vězni. Moc ji nezajímalo, odkud je měli, hlavně, že měli. Jednou si zkusila ubalit svoje, ale od té doby to radši neriskovala. Proklečela kvůli tomu plné dva dny nad záchodovou mísou. Možná měla špatný papír, do kterého je zabalila, ale taky to mohlo být tou divnou trávou, co si velitel tábora pěstoval pod oknem."
*
(žádost o volno)
I: "Mám narozeniny!"
velitel: "Ah... tak dobře..."
(vyjde z kanclu)
I: "Ale až za dva týdny, hehe!"
*
(stěžuje si jedné vězenkyni)
I: "Nejenže mě chtěl Weber ojet v muničáku. Ještě si na to rozsvítil!"
*
Veleepický speciál aneb Hádka o cenzuru!
I: "To je moje cenzura, dejte to sem!"
Weber: "To teda není! Ta je moje!"
I: "Jo, ale já potřebuju ještě jednu nahoru!"
-
Breuer: "Proč si HO zakrýváš čepkou?"
Weber: "Protože mi Fawllerová čmajzla cenzuru a navrch i ručník"
Breuer: "A proč se teda neoblečeš?"
Weber: "To víš, ona skončí brzo a budu se muset zase svlíkat..."
-
nějaký vězeň :"Já tam nemůžu."
Breuer: "Co si to dovoluješ, neuposlechnout rozkaz?! A... proč tam nemůžeš?"
nějaký vězeň: "Velitelka ženského tábora, slečna Fawllerová, mi čmajzla cenzuru, když jsem nedával pozor."
Breuer (pozor, záchvat lidskosti!!): "Půjč si teda moji. Já to znám..."
-
I: "Hele... vy máte na té cenzuře dokonce napsaný CENSORED, Weber?"
*
I: "FUJ! Ten kabát smrdí jak Breuerovy boty! Víte, co to je jít po něm do sprchy?!"
*
I: *ráno* "Dneska je tam hnusně... doufám, že neprší... *koukne k oknu* Ale dopr... To ne!"
*na apelu* "Jak dlouho to bude trvat a i kdyby jen chvilku, nedalo by se to ještě zkrátit?"
*konec apelu* "Skvělý... *na nějakýho vězně* Hej ty! Jdeš se mnou!"
Weber: "Jestli ho chcete zneužít, Fawllerová, vyberte si nějakej slunečnější den, ne?"
I: *vražedný pohled*
*o něco později*
Weber: *prochází kolem Irmina kanclíku* "Eh... co to...? To snad ne...!"
*Irma sundavá ze šňůry svoje prádlo a vězeň jí přidržuje deštník*
I: "Teď abych to dávala uschnout znova..."
*
(vystřiženo z "V krytu")
I: "Probohá! To je nechutný! Breuer, že vy jste se vyzul?"
Breuer: "Ne!"
I: "Kdyby tady nebyla tma, asi bych vás už dávno zabila pohledem..."
Breuer: "Dobře, nemá cenu zapírat. Ale co mám dělat, když mám jen jedny boty?"
***
Voilá! To jsou zatím všechny publikovatelné, které jsem měla v poznámkách. Ale ono se ještě něco určitě vymyslí :D
Kdyby vás zajímalo něco z jejího života, o čem bych měla udělat článek, napište to do komentářů. Nemusíte, pokud je vám to u... pokud je vám to fuk.
Nicméně, každý názor se cení a budete tu tak mít o čem číst.
Dobrou noc

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14