Pozdrav z Polabí

Bodré podoledne! (sorry za ni, blbne z " 'ALLO 'ALLO". Skvělej seriál...)
Momentálně se nacházím v kraji Středočeském, to jest daleko od domova. Konkrétněji u Kolína, ve vesničce Tři dvory, kam jezdím každý rok za tetou.

A letos jsem udělala tu chybu, že jsem s sebou vzala nejen Nuadu, ale i Andyho s Erikem a navrch i Hessieho, který se zabydlel i s Wolfim u mě v koupelně a dělají tam ve sprše prasárny. Jenže Hessie se s Wolfim, zatímco já byla na táboře, celkem pohádal a prosil mě na kolenou, ať ho vezmu s sebou.

A aby to nebylo nejjednodušší, mi tři spolubydlící si doma kolektivně zapomněli kufry, takže jim musím oblečení půjčovat. Je docela sranda vidět Erika, jak jde vysypat koš v mých bílých kraťasech a mém krajkovém tílku :D Možná to nakreslím...

Nyní se vám svěřím, co zde stíháme provést:
13.8. - příjezd. Seděla jsem mezi šoférem a mou babičkou, kluci byli namačknuti v nákladním prostoru (jeli jsme dodávkou... totiž ONI jeli dodávkou. Já se portnul až na místo). Nicméně, mohu říct, že jsem jim i záviděla, protože babička si celou cestu se šoférem povídala a já při troše štěstí některé historky slyšela jen potřetí...

Dojeli jsme, přivítali se s tetou, já trochu provedla kluky (aby se zabránilo případu že by se tu ti ostatní ztratili) a navečer jsme vyjeli vykoupat psa v Písečáku - slepé rameno Labe hned za vesnicí. No nechtěl bych tu být, když jsou povodně... Cestou zpátky jsme se stavili v hospodě, kam přišel strašně roztomilej pankáč. Parádně jsem se ztrapnila, protože když jsme odjížděli, já se na něj pořád usmívala a v důsledku toho jsem spadla z kola na popelnici...


14. 8. - návštěva u jiné tety. Babička za účelem pokecání, my za účelem obsazení bazénu. Nutno podotknout, že jsme byli tři s dlouhými vlasy (Vědmi, já, Andy) a nikdo jsme si je nesvázal. Strejda pak vylovil pořádný chomáč... eheh :D

15.8. - v podstatě to samé co včera, oživené večerní návštěvou kolínského Kaufu. Kvůli tomu, že v autě bylo místo jen pro pět, jel se mnou Nuada. Andy, Erik a Hessie zůstali doma a od Erika jsem se pak dověděla, že je Hessie ukecal, aby s ním šli na hřiště. Ještě jsem tam nebyla, tak nevím, co rozbili.
My v Kaufu řešili taky samé otázky životní důležitosti. Jako třeba zda vzít hajzlpapír za 49 nebo za 50. Nicméně jsme se pak trhli od ostatních a já konečně ochutnala to kávové Magnum. No nic moc, teda.

16. 8. - den nijak se nelišící od středy čtrnáctého, až na to, že jsme s Erikem asistovali strejdovi u natírání plotu.

17.8. - den, který se jistou událostí, o které tu ale radši nebudu psát, se navždy zapsal do mého života. Ale po pořádku. Po obědě jsem vzala Hessieho a vyjeli jsme na koupák v Chlumci. Ještě předtím jsme byli v Kolíně na vyhlídce a Hessie se chtěl podívat do synagogy, což jsem mu ale rozmluvila s tím, že jaksi nestíháme. Cestou do Chlumce jsem mu pořád vysvětlovala, ať proboha pořád nevystrkuje hlavu z okna, co když ho sejme nějaká větev.
Na koupáku to byla zatraceně boží sranda, ozvláštněná tím, že se Hessie prvně v životě napil ode mě Kofoly :D Taky jsme tam testli Virgin Raspberry Coladu (kdybyste to někde viděli, vyzkoušejte!!)
Zpátky v Kolíně se mi stalo to, co nikdo z mých blízkých nesmí vědět a nebudu se o tom rozepisovat. Naznačím jen, že jsem neměla občanku a lezla jsem přes koleje. Cestou do Třech dvorů jsem se podruhé přizabila, protože jsem s kolem skoro napálila do cedule u další hospody (kdykoli kolem ní jedeme, Vědmi prohlašuje: "Vražedná ceduleee!!")

18. 8. - bazén u tety (zase) :D Večer cesta k Písečáku, opět se psem, který se vyválel ve zdechlém kaprovi. Pes se mimochodem jmenuje Endy, takže se občas stane, že volám Andyho a přiběhne Endy a naopak.

19.8. - Strejda montoval plot, tak mu s tím Nuada helfnul a já se koukala :D Úměrně se začátkem začalo pršet a skončilo přesně když to dodělali :D
Večer jsem pak nechala "babči" (babička a (pra)teta) a šla jsem o patro výš, kde jsme s tetou, strejdou, sestřenkou a klukama hráli Party Alias. Nutno podotknout, že Erik si vedl celkem dobře v popisování slov a Hessiemu šla ohromně pantomima :D :D

20. 8. - Marika mi poslala Sevieho a Lusíího, protože jsem se jí prokecla, že odpoledne vyjedeme na výlet a jestli by ti dva nechtěli s náma. Jeli jsme na rozhlednu u Kaňku (ten je u Kutné Hory) a během cesty lesem jsme našli pár kamínků, ve kterých byly malé krystalky stříbra (a Vědmi pak ještě našla zkamenělinu).Byl tam další roztomilej pankáč a se zděšením jsem zjistila, že po něm nekoukám jen já, ale i Hessie. Mám na něj špatný vliv...
Cestou zpátky jsme ale udělali chybu, že jsme mapu svěřili Andymu a tak jsme tři hodiny bloudili v lese a dvakrát jsme šli přes stejnou křižovatku (vždyť už vím, že jsem měl prve zahnout doleva a ne doprava...). Lusíí pak ještě omylem upadldo bodláku a Sev mu to celou cestu zpátky rozzlobeně tahal z vlasů...
***
Bohužel musím oznámit, že další část "NSP" jsem nedopsala. Vracím se teď ke starším povídkám, ale tohle musím brát přednostně. Ale dom jedu až v sobotu, tak si myslím, že ještě něco určitě dopíšu.
A chci se vás na něco zeptat - píšu takovou krátkou... ehm... o Kitty (Erikova sestra) a Goebbelsovi. Chcete si to přečíst?
Toť ode mě k tomuto článku vše, hezký den

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14