Pozdrav z Polabí 2 - tentokrát už z Moravy

Hellou :)
Jsem zpátky v našem městečku oblíbeném (tak to leda kulový...)... Vůbec se mi nechtělo zpátky :D
Nicméně, kluci si citelně oddechli, když konečně nemuseli nadále nosit moje oblečení :D

Ještě na cestě zpátky jsem Hessiemu domlouvala, ať zkusí jednou být "ten nad věcí" a omluví se Wolfimu. K tomu ale nedošlo, Wolfi se omluvil sám. Podezírám ho ale, že si do koupelny tahal milence i nadále...

Pokračuji v bonzování:
21. 8. - ráno jsme zase jeli s Enďasem k Písečáku. Tentokrát mi to nedalo a vlezla jsem tam taky, i když jen po kolena. Voda byla překvapivě teplá, bylo vidět asi na metr hluboko a večer z toho vyrážka taky nebyla :D
Erik do vody nechtěl (ach-jak-překvapivé... Nech si to, špičouchu!), tak se procházel po břehu a...našel pánvičku :D
Odpoledne pak strejda rozmontoval bránu a já trochu asistovala při vykopávání jednoho nosného sloupku (divím se, že ti to nespadlo na nohu... nebo na hlavu).

22.8. - po obědě (výborné hlívové polívce) jsme se sestřenkou a klukama sedli na vlak a vyjeli jsme na výlet do Žlebů.

ZASE jsem Hessiemu vysvětlovala, že nemá vystrkovat hlavu z okýnka (aby ho něco nesejmulo, však víte) a pak jsem si se zděšením všimla, že si z kabátu nesundal stranickej odznak a říšskou orlici. Zděšena, aby si toho nikdo nevšiml, jsem mu to v rychlosti sundala, ale byl z toho potom nějaký přešlý.
Když jsme vylezli ve Žlebech z vlaku, potkali jsme miniaturní užovečku - asi deset centimetrů na délku :3 Ale protože jsme nechtěli potkat její Mutti, rychle jsme opustili místo :D

Naší první zastávkou z celého výletu byl místní zámek. Vybrali jsme si prohlídkový okruh, který byl nazván "Život na zámku" a šlo tam hlavně o přiblížení života jeho majitelů. Erik byl hrozně nadšený, že prohlídka zahrnovala i zámecké divadlo.

Po velice zajímavé prohlídce jsme se vydali do zámecké obory, kde měli bílé jeleny. Přišli jsme zrovna uprostřed sokolnického představení (Vědmi fotila, tak se můžete dočkat i dokumentace). Skoro jsem dostala po hlavě supem :D (vysvětlení zároveň s fotkami)
Zhlédli jsme představení, prošli oboru a zalezli jsme na točenou zmrzlinu :3 (oříšková a pomerančová, mňam :D ). Když jsme dobojovali s extra velkou zmrzkou, navrhla sestřenka zajít se podívat ke škole, o které jsme se dozvěděli, že to dřív býval lazaret.
Cestou tam jsme šli okolo kostela a někdo (asi Nuada) si vzpomněl, že u toho kostela taky něco je. Já ze srandy plácla, že hrobka :D No fakt. Opuštěná hrobka, která měla z boku vymlácená okna, takže jsme mohli vidět všechny rakve.

Ke škole jsme šli přes most, Hessie čuměl dolů a pak: "Vědmi! Tam je brnění!!" Nekecal. Dole v bahně se válel přední kryt brnění. Doteď ale nevím, jestli to nebyla jen nějaká dětská hračka, protože se k tomu nebylo jak dostat...
Nakonec k tomu musím říct, že to byl zatraceně boží výlet. Kdybyste někdy nevěděli, kam zajet, zkuste to tam :D

23. 8. - Patřičně utaháni po včerejším výletu jsme všichni vyspávali do oběda :D
Odpoledne jsem jela se sestřenkou a s Nuadou (aby se neřeklo, že mám nějakou osobní svobodu) k jejímu příteli hilfnout s koňmi (Pepa - onen přítel - je totiž až do neděle na nějakém hasičském něčem...) Ostatní chlapci zatím pomáhali s přípravou večerního grilování. Když jsme se vrátili, zase jsme zmizeli s Endym na Písák.
Hrůza... s tím psem je dobrý, že slyší na všechno - "ENDY!!" "HEDUŠ!!" "EDUARDE!!" "PSE PITOMEJ!!" To Andy ne. Až na zařvání "21 417!! K NOZE!!" se vrátil s tím, že byl trhat divokou mátu.
Grilovačka byla též epická :D I když strejdovi něco nevycházelo a maso bylo tuhé jak bota (nekecej, i tvá teniska je měkčí) (ale tak hrozné to nebylo...), dobře se nám všem kecalo a rozpustili jsme to až okolo půl jedenácté, kdy nálety komárů-feťáků (nepomáhal ani repelent) byly opravdu neúnosné.

24.8. - cesta dom. Nikomu z nás se nechtělo. Mně z důvodu toho, že po mně nikdo nic nechce a že být tam déle, mohla jsem jet i do Kutné Hory. Nuadovi z důvodu, že jsem toho po něm chtěla málo a líbilo se mu u Písáku. Andymu proto, že kolem Písáku rostlo hodně kytek vhodných k lektvarům. Erikovi proto, že se mu tam prostě líbilo. A Hessiemu proto, že nechtěl o Wolfim ani slyšet, natož ho vidět. A taky se mu tam líbilo. A všem dohromady se dom nechtělo proto, že je dnes večer v Kolíně fesťák a my u toho nebudem O_O
Cestou zpátky se jelo okolo hřiště a já konečně zjistila, co tam rozbili :D Odnesla to dětská houpačka :D Čest její památce...

***
Chjo... kdyby se tak dal vrátit čas. Byla to má nejlepší část prázdnin. Asi mi chtěl někdo vyvážit děsný tábor.
Nicméně - Tři dvory, těšte se!! Příští rok dáme opakování!! :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14