Dvě menší "Hellboyoviny"

Tak vás tu všechny zdravíme.
Jak jsem minule slibovala, mám něco obrázků do zásoby, tak se snažím být trochu aktivní.
V neděli jsem, jako správný fanda, nemohla propásnout druhý díl svého nejoblíbenějšího filmu vůbec - Hellboy II (jop, ten film SE MNOU! Pán je trošičku sobeček, co?)
A díky tomuto filmu jsem si vzpomněl ana dvě starší (no dobře, z ledna) kresby, které jsem pořád zapomínala oskenovat. A nechci vás o ně připravit, takže...
...tady je máte:


1.) Můj první povedený Abe

Okej, čistě teoreticky je to takové polochibi, ale i to by se mělo počítat...
Musím si pochválit, že se mi povedl jeho dýchací přístroj (a pak kdo je tu "trošičku sobeček"...)

*

2.) "Šikana"

aneb "Rozlité kafe"
Přiznávám hned a bez mučení, že jsem byla trochu líná to vybarvit. Dobře, HODNĚ líná...
Šlo mi hlavně o ten vtip, mno... :D Ale až nebudu roupama vědět, co dělat, asi to vybarvím a nahodím to sem.

***
A btw - začala jsem psát novou povídku. Budete ji sem chtít? Ptám se kvůli tomu, že jsem toho spoustu rozdělala a nemám se jaksi k dokončení :D
A rozečetla jsem takovou fajn sci-fi, jmenuje se to Čtvrtá říše. Doporučuju :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

(nejen) Korálkový speciál

Do hospody přijde netopýr, čarodějnice a hraběnka...

Korálky - nové projekty, pt. 14